mijn fotoblog

Een 200 jaar oud “De Merode bos”

De zon scheen op de  bomen en belichte hun kleurenpracht nog eens extra. Eeuwenoude beuken en eikenbomen  vormden er sprookjesdreven.De ene kant van het domein is kurkdroog en de andere zijde is nat en moerassig .Hier groeiden massa’s paddenstoelen terwijl aan de ander kant van het domein net was of je kwam terecht   in de wereld van duizend en 1 nacht.Druk was het er niet af en toe eens een hond met zijn baasje . Wat me het meest verwonderde is dat ik maar 1 vogeltje zag maar er wel hele fluitconcerten kon beluisteren.

_DSC3568

_DSC3511

parel stuifzwammen

vliegenzwam

beukenbos

 

bos in herfsttooi

de zon gaat onder

20 Reacties

  1. helaas zie ik niets meer dan kruisjes

    Like

    november 15, 2014 om 1:12 am

  2. Hier schijnt alles in orde .ik zie foto’s.Zal eens proberen uit te zoeken wat er fout kan zijn

    Like

    november 15, 2014 om 1:54 am

  3. Geen foto’s Marylou

    Like

    november 15, 2014 om 8:16 am

  4. magda

    ook geen foto ’s te zien!

    Like

    november 15, 2014 om 9:32 am

  5. En ik zie ze ook niet …

    Like

    november 15, 2014 om 10:55 am

  6. Helaas … ook hier in Fryslân schijn ik me met de omschrijvingen tevreden te moeten stellen, want er is geen foto te zien.

    Like

    november 15, 2014 om 10:56 am

  7. Zie alleen maar kruisjes Marylou….

    Like

    november 15, 2014 om 11:13 am

  8. Hoi Marylou
    Ik stel vast dat WordPress geen foto’s meer op uw blog laat zien, die geüpload staan naar een afgeschermd blog, waar de lezer geen toegang toe heeft
    Vandaar al die kruisjes.
    Groetjes
    Febe

    Like

    november 15, 2014 om 12:08 pm

    • Lieve mensen allemaal ik zag ze wel maar en begreep niet wat ik verkeerd had gedaan ,heb ook niet zoveel verstand van computer.Gelukkiig febe heeft me uitgelegd wat er verkeerd is gegaan en nu zou alles in orde moeten zijn .Dank, aan Febe

      Like

      november 15, 2014 om 5:26 pm

  9. Ook hier geen foto’s Marylou, alleen kruisjes en “afbeelding weergeven” helpt ook niet!

    Like

    november 15, 2014 om 12:46 pm

  10. Ik zie ook geen foto’s Marylou.

    Like

    november 15, 2014 om 4:20 pm

  11. Lieve mensen na heel wat problemen waar ik weinig van snapte, ,zou nu alles terug in orde moeten zijn .sorry !

    Like

    november 15, 2014 om 5:28 pm

  12. Ik zie foto’s en ze zijn mooi, de laatste is een mooie verrassing!

    Like

    november 15, 2014 om 6:19 pm

  13. Inmiddels zijn je problemen opgelost. Foto 1 en 6 vind ik zeer mooi

    Like

    november 15, 2014 om 7:36 pm

  14. ha die Marylou
    wat het ook was , het was het wachten waard , meer dan waard
    schitterende foto’s van zon prachtig gebied
    doet me wat denken aan een gebied ik afgelopen woensdag wandelde , droog boven op de stuwwal , nat langs de Neder Rijn
    en vanuit de bus op weg van het einddoel Heelsum terug naar Arnhem , had ik geluk en maakte zo’n laatste foto van uit de bus
    fijne avond nog

    Like

    november 15, 2014 om 7:40 pm

  15. Bed

    Like

    november 15, 2014 om 8:03 pm

  16. Fijn dat het toch nog is goedgekomen, want het is een prachtige herfstserie met de foto’s 1, 5 en 6 als sprankelende hoogtepuntjes.
    Fijn weekend verder, Marylou.

    Like

    november 15, 2014 om 9:16 pm

  17. Heel mooie reportage

    Like

    november 21, 2014 om 5:58 am

  18. Sehr schöne Fotos

    Like

    november 24, 2014 om 7:59 am

Geef een reactie

