mijn fotoblog

Dolle pret!

Tijdens mij wandeling werd mijn aandacht getrokken door rondzwevende zeepbellen.Ik ging op zoek naar de plaats waar ze vandaan  kwamen.Ik belandde op een grasveld waar groot en klei, aandachtig bezig was met zeepbellen.Blazen hoefde helemaal niet.De wind klaarde die opdacht. Er waren piepkleine bellen bij maar ook wat flink uit  de kluiten gewassen kanjers.

_DzeepbellenSC9531
_DSC9499

_DSC9505

_DSC9512

_DSC9513

_DSC9525

_DSC9527

_DSC9530

_DSC9533

_DSC9545

_DSC9484

_DSC9485

8 Reacties

  1. Wat handig met zo een groot koord, de bellen zijn hierdoor giga groot! Heel apart

    Like

    mei 12, 2014 om 7:00 am

  2. mogge Marylou
    ja daar zitten beste bellen bij
    fantastische foto’s van de lol die deze kinderen hadden
    geniet de dag

    Like

    mei 12, 2014 om 7:27 am

  3. Wat een geweldig leuke serie foto’s Marylou, foto 4 vind ik er eentje met een gouden randje hoor.

    Like

    mei 12, 2014 om 7:58 am

  4. En dat zijn ook niet zomaar zeepbellen … Geweldig, wat een grote exemplaren zitten er tussen. Dat was inderdaad dolle pret voor de kinderen, en dat straalt ook duidelijk van deze leuke fotoserie af.

    Like

    mei 12, 2014 om 9:17 am

  5. weer een pracht serie foto’s Marylou, echt knap gedaan van je, fijne dag verder voor jou

    Like

    mei 12, 2014 om 9:23 am

  6. een reeks die me vrolijk stemt…

    mooi verslag van je bezoek aan de koninklijke serres heb je gemaakt.

    groeten

    Like

    mei 12, 2014 om 9:53 am

  7. Wat een heerlijke serie. zit gewoon even met de kleine mee te genieten 🙂

    Like

    mei 12, 2014 om 5:07 pm

  8. Echt een geweldige serie Marylou, wat mooi om te zien en bij het zien van dat kleine meisje smelt ik!

    Like

    mei 12, 2014 om 5:39 pm

Geef een reactie

