mijn fotoblog

boompioenen

 

boompioen

11 Reacties

  1. een mooie foto van een mooie bloem
    geniet de dag

    Like

    april 8, 2014 om 5:36 am

  2. ik ken de naam niet maar de bloem is prachtig

    Like

    april 8, 2014 om 11:20 am

  3. Zowel de bloem als de foto zijn de moeite waard, Marylou. Volgens mij zie je die hier nog wel eens bij boerderij. Ik zal er eens op letten.

    Like

    april 8, 2014 om 11:32 am

    • Pioenen zie je vaak bij boerderijen maar boompioenen groeien op houtachtige stelen.

      Like

      april 8, 2014 om 4:57 pm

  4. Prachtig zijn de boompioenen Marylou, maar die bloeit toch nog niet? Als het wel zo is dan is het wel erg vroeg, mooie foto!

    Like

    april 8, 2014 om 3:20 pm

    • Ze staan echt te bloeien in mijn tuin.
      Heb dat in de 15 jaar dat ik hier woon nog nooit meegemaakt

      Like

      april 8, 2014 om 4:55 pm

      • Wat ontzettend vroeg Marylou maar wel heel erg mooi!

        Like

        april 9, 2014 om 2:56 pm

  5. Bloeit die nu al? Dat is vroeg! Één van mijn lievelingsbloemen!

    Like

    april 8, 2014 om 3:35 pm

  6. Ze bloeien dit jaar echt al
    Heb ze gisteren gefotografeerd in mijn tuin.

    Like

    april 8, 2014 om 4:54 pm

  7. in een woord: schitterend!!!

    Like

    april 8, 2014 om 5:18 pm

Geef een reactie

