mijn fotoblog

Brugge 3

Ik wandelde naar ’t Zand. Hier doet Brugge “die scone ” zijn naam nog meer eer aan vind ik. Langs de reien naar het Begijnhof waar nu een kloostergemeenschap woont. We zien op de hoofdingang van het Begijnhof “Ten Wijngaerde”  .Op de reien zwemmen een massa zwanen. In het Begijnhof de alom gekende huisjes, kerk en wereldberoemd plein. Ik moet er nog eens terug naartoe als de narcissen bloeien.
wereldberoemd plein

1 van de ingangen Begijnhof Begijnhof Begijnhofkerk Brugge  met zijn reie Brugge die scone Brugge weerspiegelt in het water Brugge De Brugse reien met zwanen Een massa fotografen

10 Reacties

  1. Ik ben ooit in een grijs verleden in Brugge geweest, maar zou weer eens moeten gaan, zeker na deze fotoserie gezien te hebben

    Like

    januari 28, 2014 om 7:00 am

  2. magda

    Je hebt héél mooi plekjes gefotografeerd in het mij bekende Brugge!

    Like

    januari 28, 2014 om 7:51 am

  3. mogge Marylou
    wat een mooie serie , als nam je ons aan de hand door het mooie Brugge
    geniet de dag

    Like

    januari 28, 2014 om 8:07 am

  4. Eine schöne Woche wünschen wir. LG. Wolfgang

    Like

    januari 28, 2014 om 8:32 am

  5. Een mooie serie foto’s Marylou, ik vind hofjes altijd erg mooi, ze stralen rust uit in deze drukke wereld.

    Like

    januari 28, 2014 om 9:16 am

  6. Ik vraag me soms af hoeveel miljoenen keren dit plekje al gefotografeerd werd en toch blijft het altijd even mooi en is het steeds een tikkeltje anders.

    Like

    januari 28, 2014 om 11:23 am

  7. Mooie serie weer, Marylou, maar dat kan ook moeilijk anders op zo’n fraaie locatie.
    Als ‘reien’ hetzelfde is als ‘grachten’, dan heb ik hier vandaag weer wat geleerd, want dat is een nieuw woord voor me.

    Like

    januari 28, 2014 om 1:56 pm

  8. Prachtig met al die zwanen in het water, Brugge oogt echt gezellig en fotogeniek.

    Like

    januari 28, 2014 om 4:24 pm

  9. Een heel mooie serie Marylou, in de zomer lijkt het me daar nog mooier en dan zal je er vast nog een keer heen gaan.

    Like

    januari 28, 2014 om 5:56 pm

  10. Nederland kent ook prachtige steden maar het gras is bij de buren altijd groener🙂
    Jammer dat het niet naast de deur is voor een dagje fotografie maar wat is Brugge Mooi.

    Compliment voor weer een fraaie impressie

    Like

    januari 28, 2014 om 6:55 pm

Geef een reactie

