mijn fotoblog

De warmste week!

In deze week voor Kerstmis gaat “Music for  Life  door.Iedereen kan  een goed doel steunen door acties of plaatjes aanvragen.Studio Brussel heeft 3 presentoren djs in de Schorre gezet en die maken non stop muziek.Ze slapen in tentjes en er is een  een kamp met tipi’s waar bezoekers mits betaling ’s nachts kunnen overnachten . Al het geld gaat naar de goede doelen. De artiesten die komen optreden kan men volgen in een tent en ook deze opbrengst gaat naar de goede  doelen.
Music For Life
_DSC3415
Alle activiteiten gebeuren buiten onder tenten en zeilen.Studio Brussel verzorgt de muziek.
_DSC3417

_DSC3420
Hier kreeg men als men zijn arm binnen stak een bandje om geknoopt
_DSC3421
Er werden tribunes geplaatst waar bezoekers het gebeuren konden volgen
_DSC3422

_DSC3427
Sommige mensen staken hun arm niet in de openingen maar deden alle moeite
om binnen te loeren wat wel een heel gek zicht gaf.
_DSC3430
Op de armbandjes van studio Brussel stond het volgende te lezen:De warmste week.
_DSC3431

Grote tent waarin de artiesten optraden.

_DSC3434
Honger en dorst hoefde men hier niet te lijden
_DSC3436
Slaaptentjes van de dj’s
_DSC3447
Stijn de enige mannelijke dj
_DSC3448
Deze kinderen volgen alles goed op
SONY DSC

SONY DSC

12 Reacties

  1. het schijnt dat het allemaal goed geregeld is, lijkt me gezellig zo te zien…

    Like

    december 21, 2013 om 8:38 pm

  2. ha die Marylou
    ja herkenbaar , hier is er net zoiets , glazen huizen waar bekende djs zich opsluiten en men plaatjes kan aanvragen voor een paar centen
    goed streven , al ben ik het er zo langzamerhand niet meer mee eens
    al sinds mijn kinder jaren doen wij zo iets , dus mijn gedachte is , het zou na zeg 55 jaar toch over moeten zijn , wat zeg jij
    volgens mij wordt armoede en oorlog in stand gehouden door hen die daar baat bij hebben

    Like

    december 21, 2013 om 9:16 pm

  3. Een goed initiatief Marylou, hopelijk komt een hoop geld binnen.

    Like

    december 21, 2013 om 9:35 pm

  4. Vergeet ik helemaal te melden, dat ik je foto verslag, mooi en leuk vind. Ben je tijdens het maken van de laatste foto de indiaan “Klukkluk” nog tegen gekomen?

    Like

    december 21, 2013 om 9:38 pm

  5. Een goede week om zoveel voor de goede doelen te doen Marylou en je hebt er een prachtige scherpe serie foto’s van gemaakt, de foto van de man die door een kier gluurt vind ik erg leuk!

    Like

    december 22, 2013 om 12:00 am

  6. Mooi beeldverslag van de warmste week, Marylou.
    Hier noemen we die actie Serious Request, en dit jaar speelt dat zich af in de Friese hoofdstad Leeuwarden. Vanmiddag ben ik in Leeuwarden, maar of ik op het plein terecht kom is maar zeer de vraag. Ik vind het overigens zeker in deze tijd van het jaar mooie en sympathieke acties.

    Like

    december 22, 2013 om 10:47 am

  7. Zoals altijd een prachtig initiatief!

    Like

    december 22, 2013 om 10:53 am

  8. Ook in Nederland kennen we soortgelijke acties voor goede doelen. Je hebt flink uitgepakt met een mooie reportage. Misschien ben ik de enige die het opvalt maar volgens mij is er weinig publiek. Was je er op een vroeg tijdstip ?

    Like

    december 22, 2013 om 10:58 am

    • Marylou

      Ik was er inderdaad vroeg in de morgen. Het volk begon toe te stromen toen ik omdat het begon te regenen terug huiswaarts reed Op het podium zat wel een deel volk maar daar waren ze aan het filmen en kon men geen foto schieten zonder dat de filmploeg voor je lens liep.

      Like

      december 22, 2013 om 11:44 am

  9. wat een leuke reportage van dit evenement, ik hoop dat ze veel geld opgehaald hebben voor het goede doel. En ik moet er niet aan denken om in december in ene tentje te slapen hoor ;-))

    Like

    december 22, 2013 om 12:57 pm

  10. Hier de grondlegger van jullie event, Serious Request, in Leeuwarden

    Like

    december 23, 2013 om 7:46 am

  11. Mooie reportage Marylou.

    Like

    december 23, 2013 om 9:20 pm

Geef een reactie

