mijn fotoblog

Als de mist om je hoofd is verdwenen…

Ik ging gisteren 2 uur lang op wandel en dat heeft me goed gedaan.Het was mistig en had gevroren maar na een uurtje trok de mist op en werd mijn wereld plots veel groter.Kijk zelf wat ik allemaal zag op mijn wandeling.

mist..wat zie ik weinig
Wat zie ik weinig!
_DSC2769
Ik verras een groep eenden die opvliegen met groot kabaal
_DSC2777

Een spinnenweb heeft de ochtenddauw vastgehouden.
_DSC2779
De mist kleeft op de Grote Nete
_DSC2794
De vorst heeft de rietpluimen een winterskleedje gegeven.
_DSC2809
Ik wilde scherpstellen op de buizerd toen er plots een haas opdook ,drukte ik af
en  ik bleek ze allebei  gefotografeerd te hebben
alhoewel de foto. niet zo scherp is,toon ik hem jullie.
_DSC2829
Ik schrik van een fazant die plots mijn pad kruist.

Ik begrijp nooit hoe een jager zulk mooi dier kan afschieten.
_DSC2845
De mist is opgetrokken en er schijnt een waterzonnetje

Een haas doet een slaapje in de zon.
_DSC2851
De wereld is wakker geworden.  een meerkoet neemt een bad.
_DSC2853
Het optrekje van een modekoning schitterend in een herfstzonnetje
_DSC2857
Daar loopt een schaap dat er uitziet als een grote teddybeer en ik ben moe en ga terug naar huis.

8 Reacties

  1. ha die Marylou
    ik heb ff heerlijk met je mee gewandeld
    geniet de dag

    Like

    december 5, 2013 om 7:52 am

  2. Het is misschien wel een beetje frisse wandeling geweest, maar het was de moeite waard hoor, je hebt er fraaie foto’s aan overgehouden, waarvan ik de bovenste persoonlijk toch wel de mooiste vind.

    Like

    december 5, 2013 om 9:48 am

  3. Het gaat de goede kant op als je weer zulke mooie wandelingen kunt maken, Marylou, fijn!
    Je hebt er een mooie fotoserie van kunnen maken, vooral de mistfoto’s vind ik erg mooi en sfeervol.
    Fijne dag verder, waai niet weg! 😉

    Like

    december 5, 2013 om 10:19 am

  4. jouw wandeling heeft weer mooie plaatjes opgebracht, fijne dag Marylou

    Like

    december 5, 2013 om 12:09 pm

  5. een wandeling die mooie foto’s heeft opgeleverd..

    je moet er wel wat voor over hebben

    groeten

    Like

    december 5, 2013 om 3:32 pm

  6. Soms is de wereld klein …… maar o zo mooi
    Foto 2 en 4 zijn favoriet

    Like

    december 5, 2013 om 9:30 pm

  7. Mooie ochtendreportage

    Like

    december 6, 2013 om 4:06 am

  8. Prachtig die eerste foto!

    Like

    december 7, 2013 om 2:53 pm

Geef een reactie

