mijn fotoblog

Een fietspomp

Ik had die mooi versierde bus in Amsterdam al hier en daar zien staan ,maar wist niet wat ik daar moest bij denken.Hier is dat ongekend.Maar een wandeling lichtte de sluier op.Het bleek om een fietspomp te gaan en wat me nog meer verwonderde was dat het meisje de fietsbanden van de jonge man oppompte.

Bij ons doen de jongens dit voor hun vriendin maar dan met een gewone fietspomp die bij de fiets hoort.
Amsterdam 16-17-18 augustus 2013 135
Amsterdam 16-17-18 augustus 2013 138
Kunstige fietspomp
Amsterdam 16-17-18 augustus 2013 136

7 Reacties

  1. ja ik zou het ook voor de jonge dame gedaan hebben Marylou
    je ziet hier een van de vele goede dingen die de Fietsersbond voor de fietsers doet
    geniet de dag

    Like

    november 29, 2013 om 7:47 am

  2. Geweldig een fietspomp midden in de stad…..en tja, de emancipatie hè?

    Like

    november 29, 2013 om 9:15 am

  3. Niks mis mee dat dat meisje die band voor de jongen oppompt, waarschijnlijk mag zij straks weer lekker bij hem voorop de bagagedrager zitten … 😉

    Like

    november 29, 2013 om 10:18 am

  4. ja, prachtig he?
    Nederland is een echt fietsland.
    Wens je een fijn weekend toe Marylou

    Like

    november 29, 2013 om 5:06 pm

  5. Dit noem ik mooie verhalende straatfotografie Marylou.
    wij doen in dit land aan emancipatie 🙂

    Like

    november 29, 2013 om 6:30 pm

  6. Een echt mooie serie foto’s van deze stads fietspomp en bezoekers Marylou, wat een leuk item, vrouwengelijkheid is dus zelfs doorgedrongen door het oppompen van fietsbanden, niet erg want ik heb het vroeger ook zelf moeten doen bij gebrek aan flinke mannen 😉 Een heel fijn weekend gewenst.

    Like

    november 30, 2013 om 1:15 pm

  7. Mooi straatfotografie inderdaad, maar ik heb ze nog niet in Amsterdam gezien die pompen 😉

    Like

    december 1, 2013 om 9:09 pm

Geef een reactie

