mijn fotoblog

A lovely walk.

Zaterdag eindelijk tijd om te wandelen.De herfst trekt heel zijn kleurenpalet open.Dit zijn enkele dingen die ik zag.

herfst
Licht speelt met verkleurende bladeren.

herfstwandeling
Kardinaalsmuts
DSCN8190
Zwart wordende wasplaat in weilanden
DSCN8191
Wat is dit?
herfstwandeling

DSCN8197

herfst
Grot horende bij het vroegere klooster.

DSCN8202
herfst                                                                                                       Kale inktzwam

DSCN8219

DSCN8230
herfst                                                                            Een boleet maar welke juist weet ik nog niet.

DSCN8235

12 Reacties

  1. mogge Marylou
    ik heb fijn ff met je mee gewandeld
    zal straks zelf ook weer een wandeling maken door verschillende landschappen
    geniet de dag

    Like

    oktober 24, 2013 om 5:34 am

  2. het schijnt een goed paddestoelen jaar te zijn

    Like

    oktober 24, 2013 om 6:31 am

  3. Schöne Bilder. LG. Wolfgang

    Like

    oktober 24, 2013 om 7:05 am

  4. Mooie herfstserie, Marylou, je hebt een mooie collectie paddenstoelen bijeen weten te sprokkelen. Hopelijk lukt het om vandaag ook nog even van het mooie najaarsweer te genieten, want eens zullen we toch in de greep komen van het echt gure herfstweer.

    Like

    oktober 24, 2013 om 8:54 am

  5. een heel mooi verslag van je wandeling Marylou, zonnige groetjes Greetje

    Like

    oktober 24, 2013 om 10:39 am

  6. Het lijkt me dat je wel een heel mooie herfstwandeling hebt gemaakt.

    Like

    oktober 24, 2013 om 2:39 pm

  7. een deugddoende wandeling die fraaie herfstfoto’s opleverde..

    prettige avond

    Like

    oktober 24, 2013 om 5:22 pm

  8. Mooie serie. De foto van het half vergane hekwerk in the middle of nowhere vind ik heel sterk

    Like

    oktober 24, 2013 om 7:15 pm

  9. Een heel mooie reeks foto’s van je wandeling Marylou, de kardinaalsmuts vind ik vooral heel erg mooi maar paddenstoelen heb ik hier nog niet veel gezien

    Like

    oktober 24, 2013 om 9:55 pm

  10. Mooi hoor. Vraagje: op welke plek is dat Mariabeeld?

    Like

    oktober 29, 2013 om 6:32 pm

    • Yvonne die grot met Maria beeld staat aan het zevenbergenbos in Ranst

      Like

      oktober 29, 2013 om 10:56 pm

      • Dank je voor de info. Wie weet kom ik nog eens in de buurt, dan ga ik er langs😉

        Like

        oktober 30, 2013 om 8:21 am

Geef een reactie

