mijn fotoblog

Sereen

Ook als ik met vrijwilligerswerk bezig ben, hou ik mijn ogen open. Op de grote picknick in Essen liep ik rond met Flamio de mascotte van het kinderbrandwondenfonds van Oscare.Terwijl onze olifant even mocht verposen in een frisse omgeving want het was erg heet,ga ik even meer van de omgeving verkennen.De picknick ingericht door de gemeente Essen op de locatie van het college.Ik vond er een goede gids die me even wat meer wou vertellen over het domein.Er zijn bijna geen paters meer dat zal niemand verwonderen Dit jaar overleden er 12 paters die allen een plekje kregen op de privé begraafplaats van het college.Met de uitleg van mijn gids vond ik dit sereen plekje.Een oase van rust voor iedere toevallige passant die op wandel is in de bossen.
Essen picknick
Essen picknick  Flamio
Essen picknick  Flamio
Essen picknick  Flamio
Essen picknick  Flamio
Essen picknick  Flamio
Essen picknick  Flamio
Essen picknick  Flamio

9 Reacties

  1. heel leuk verslag, welterusten voor zo meteen en slaap lekker, Greetje

    Like

    augustus 5, 2013 om 8:43 pm

  2. dat Marylou
    heb je goed gezien , zijn plekjes van RUST
    mooi verslag in beeld

    Like

    augustus 5, 2013 om 8:55 pm

  3. Niet iedereen ervaart een kerkhof als een oase van rust. Voor mij zijn dit soort plaatsen wel fotogenieke locaties. Je hebt hier een mooie sfeerimpressie neergezet

    Like

    augustus 5, 2013 om 10:35 pm

  4. Gute Fotos. LG. Wolfgang

    Like

    augustus 6, 2013 om 6:29 am

  5. Inderdaad een mooi plekje van rust Marylou. De picknick ziet er gezellig uit hoor, een leuke impressie heb je er van gemaakt.

    Like

    augustus 6, 2013 om 9:25 am

  6. Begreep ik het nou goed dat jij het pak van de olifant aanhad? ;-))

    Like

    augustus 6, 2013 om 10:23 am

    • Neen ik zat niet in het pak van de olifant daar zat een jonge man in en .ik ga rond met hem en de folders van het kinderbrandwondensfonds en zorg ook voor het fotoverslag

      Like

      augustus 6, 2013 om 1:44 pm

  7. Een leuke serie foto’s vooral het stille plekje is erg mooi en ik denk dat je er zelf even stil van werd.

    Like

    augustus 6, 2013 om 10:24 am

  8. Mooi sfeerverslag, Marylou.
    Op zo’n rustig en sereen plekje in een bosrijke omgeving zou ik t.z.t. ook wel willen liggen, maar tot die tijd geef ik toch de voorkeur aan de vrolijkheid van de rest van je foto’s.

    Like

    augustus 6, 2013 om 1:31 pm

Geef een reactie

