mijn fotoblog

Sfinks festival een buitenbeentje met wereldmuziek.

Ik heb deze week geen tijd gehad voor mijn blog daar ik op de festivalweide van Sfinks was waar ik vrijwilligerswerk deed voor Oscare en het kinderbrandwondenfonds.Ik en 3 andere vrijwilligers hebben er een massa mensen en kinderen ingesmeerd  tegen zonnebrand en hebben mensen tips gegeven om bij brand juist te handelen. We hadden ook de Flamio mobil bij waar mensen evacueren kunnen leren. Er wordt een brand in een kinderkamer geïnsinueerd.De vrachtwagen wordt vol toneelrook gepompt.Mensen zien niets en horen een baby wenen en hebben 40 seconden om die te redden want na 40 seconden overlijdt men in een kamer vol giftige rook. Er worden tips gegeven voor brandveiligheid. Als je weet dat er dit jaar op 4 dagen 72.000 bezoekers waren moet ik je zeker niet vertellen dat ik het daar erg druk heb gehad.

sfinx festival en Oscare

Sfinks festival  en Oscare
Sfinks festival en Oscare
Sfinks festival en Oscare
Sfinks festival en Oscare
Sfinks  festival en Oscare
Rupsen genoeg maar als ze opgemerkt worden door de merel schiet er niet veel meer van over
Sfinks festival en Oscare
Sfinks festival en oscare
Sfinks festival  en Oscare
Sfinks festival  en Oscare

This week I had no time for my blog .I did volunteer work for Oscare and children’s burns fund.Me and three other volunteers have a mass of people and children rubbed against sunburn and have given tips to people at the festival meadow Sfinks to act correct to fire. We also had the Flamio mobil with us where people can learn to evacuate in a fire..In the truck is a room for children,full of drama smoke People see nothing and hear a baby cry and have 40 seconds to save it because after 40 seconds people dies in a room full of toxic smoke. We are giving tips for fire safety. If you know that this year there were 72,000 visitors in four days I certainly must not tell you that I was very busy.

11 Reacties

  1. Goed dat je dit doet hoor Marylou,voor mensen die vrijwilligerswerk doen, heb ik bewondering.

    Like

    juli 30, 2013 om 6:34 am

  2. magda

    Een mooi initiatief en proficiat dat je je daar vrijwillig voor inzette!

    Like

    juli 30, 2013 om 6:47 am

  3. Je had je week vast niet beter maar ook niet leuker kunnen besteden. Het ziet er gewoon ontzettend gezellig uit daar, en ik denk dat je er je portretjes wel hebt geschoten 🙂

    Like

    juli 30, 2013 om 8:02 am

  4. Een geweldige inzet, mijn complimenten.
    Wereldmuziek beluister ik graag.
    En toch kom ik er nooit aan toe om een festival te bezoeken.
    Volgende zomer moet ik daar toch eens wat aan doen.
    Vrolijke Vakantiegroet,

    Like

    juli 30, 2013 om 8:21 am

  5. ha die Marylou
    dat is een hele goede zaak waar jij aan meewerkt , petje af
    geniet de dag

    Like

    juli 30, 2013 om 8:32 am

  6. wat een leuk vrijwilligerswerk heb je gedaan, en je hebt er ook nog eens mooi weer bij gehad!

    Like

    juli 30, 2013 om 9:54 am

  7. Dat lijkt me een prima plek om vrijwilligerswerk te doen. Gezien de weersomstandigheden was het ook nog eens uiterst nuttig vrijwilligerswerk. Complimenten, Marylou!

    Like

    juli 30, 2013 om 1:02 pm

  8. Vrijwilligers worden te weinig gekoesterd

    Like

    juli 30, 2013 om 3:23 pm

  9. ’t ziet er heel gezellig uit Marylou, leuk vrijwilligerswerk….

    Like

    juli 30, 2013 om 7:22 pm

  10. Ondanks dat je het heel druk hebt gehad toch nog de tijd genomen om een mooie serie foto’s te maken. Een pluim voor jou en alle anderen die mee hebben gedaan aan dit bijzonder goede initiatief!

    Like

    juli 31, 2013 om 10:31 am

  11. Hoedje af voor vrijwilligers, je hebt het altijd graag gedaan, dat bewonder ik in je!

    Like

    juli 31, 2013 om 4:15 pm

Geef een reactie

