mijn fotoblog

Het glazen huis in Lommel (The full glace house in Lommel)

In Lommel kan men het volledig glazen huis bezoeken .Zelfs de glazen toren kan je tot de punt beklimmen.Hier wordt de geschiedenis van het witte Lommelse zand  aangetoond  maar daarover later meer.Je kan er ook glasblazers aan het werk zien

Beeldig Lommel

In Lommel you can visit the fully glass house. You can go upstairs to the point of the glass tower. .Here the history of the white sand of Lommel is shown.You can also glassblowers seen at work.

6 Reacties

  1. Een bijzonder mooie toren Marylou, en het lijkt mij ook interessant om glasblazers aan het werk te zien, die kunnen prachtige dingen maken.

    Like

    juni 17, 2013 om 7:07 am

  2. heel apart en mooi, prachtig om te zien,
    geniet van deze mooie dag Marylou

    Like

    juni 17, 2013 om 8:44 am

  3. Heel bijzonder Marylou en gelukkig zijn er nog glasblazers!

    Like

    juni 17, 2013 om 10:30 am

  4. Apart !
    Lie(f)s.

    Like

    juni 17, 2013 om 10:53 am

  5. Bijzonder bouwwerk, maar ik weet niet of ik wel de behoefte zou hebben om het te beklimmen …

    Like

    juni 17, 2013 om 1:31 pm

  6. dat lijkt me bijzonder maar in het puntje geraak ik niet…
    Ben nieuwsgierig naar meer.

    Like

    juni 17, 2013 om 1:38 pm

Geef een reactie

