mijn fotoblog

Dinner in the sky

Klikken op foto’s om te vergroten

Tijdens de aardbeienfeesten in Hoogstraten kon men aan 155 euro deelnemen aan een maaltijd, bereidt door de Chef kok Wout Bru, hoog boven de grond.Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 020
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 062
De mensen (om het uur telkens 22 )werden in hun stoel met een gordel vastgeklikt en toen werd de feestdis naar boven gehesen door een kraan en bengelde daar een uur hoog in de lucht.
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 063
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 079
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 077
Menu culinair festijn op hoog niveau
-Tartaar van tonijn,gebakken ganzenlever met peperkoek en bonitovlokken,juz van yuzu
-Duo van kalfszwezerik en hoevekip ,Kempische asperges met panade van Parmezaan,truffelvinaigrette en puree Bru
-Hoogstatenaardbeien op wijze Bru
-Aperitief,en aangepaste wijnen.
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 083
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 092
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 099
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 100
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 104
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 108
Aardbeienfeesten hoogstraten 9 juni 2013 091
Ik zelf zou daarboven geen hap door mijn keel gekregen hebben

10 Reacties

  1. Ik zou toch ook mijn festijn lekkerder vinden met beide voeten op de grond🙂

    Like

    juni 11, 2013 om 4:16 am

  2. moggeMarylou
    nu het menu was goed , al krijg je van elk maar een kattelikkie en nooit echt een goed bord vol , dus wat je noemt weinig voor veel
    ik heb geen last van hoogte vrees , maar ga niet een uur in een kraan hangen hihi
    geniet de dag

    Like

    juni 11, 2013 om 5:51 am

  3. magda

    Of het me zou smaken weet ik niet , maar spectaculair is het wel.

    Like

    juni 11, 2013 om 6:59 am

  4. pffff….. niets voor mij Marylou, heb hoogtevrees.

    Like

    juni 11, 2013 om 8:37 am

  5. Leuk idee, maar ik zou er niet aan moeten denken, want ik zou geen hap door mijn keel krijgen, vrees ik …

    Like

    juni 11, 2013 om 9:32 am

  6. Zoiets is natuurlijk wel een hele belevenis Marylou, maar niets voor mij hoor, ook ik heb hoogtevrees. En voor 155 euro, kan ik vreselijk veel aardbeidjes op de begane grond eten.

    Like

    juni 11, 2013 om 9:36 am

    • Ja Jan ik denk er hetzelfde over.Maar vond het wel fijn het gebeuren van nabij te kunnen volgen.

      Like

      juni 11, 2013 om 10:14 am

  7. OMG, mij niet gezien dat ik zo zou gaan eten! Maar je hebt er wel een geweldige reportage van gemaakt.

    Like

    juni 11, 2013 om 2:49 pm

  8. Wel een heerlijk maf idee om met z’n allen hoog boven de grond uit eten te gaan Marylou🙂

    geweldig leuk blogje

    Like

    juni 11, 2013 om 8:58 pm

  9. Niet dat ik daar aan had meegedaan maar het is wel een leuk idee voor mensen die geen hoogtevrees hebben, het menu ziet er goed uit en het zal wel gesmaakt hebben, je hebt er in ieder geval een mooie serie foto’s van gemaakt.

    Like

    juni 11, 2013 om 9:44 pm

Geef een reactie

