mijn fotoblog

Vogelverschrikkersfestival (scarecrow festival )

Niet ver van me vandaag loopt alle jaren een vogelverschrikkersfestival. Alle inwoners kunnen deelnemen aan de wedstrijd.Ze zetten een zelfgemaakte vogelverschrikker voor hun deur waar een jury dan de mooiste uitkiest. Ook dit jaar staan er weer hele toffe exemplaren voor de huizen.Ik laat er jullie een paar zien.

Vogelverschrikkers
vogelverschrikkers
vogelverschrikkers
vogelverschrikkers
vogelverschrikkers
vogelverschrikkers

Natuurlijk kon ik je ze niet allemaal tonen want het waren er veel te veel.

10 Reacties

  1. wordt moeilijk kiezen voor de jury
    geniet de dag

    Like

    mei 25, 2013 om 7:42 am

  2. Kom maar eens op het idee om zoiets te bedenken. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig

    Like

    mei 25, 2013 om 7:46 am

  3. erg leuk bedacht…
    fijn weekend voor jou Marylou, liefs Greetje

    Like

    mei 25, 2013 om 8:51 am

  4. Wat geweldig is zoiets Marylou, daar komt natuurlijk bij niemand nog een kraai in de tuin. Leuke foto’s hoor.

    Like

    mei 25, 2013 om 10:01 am

  5. Daar zitten prachtige exemplaren tussen, Marylou.
    Vermoedelijk zullen ze als kunstzinnige en creatieve uiting meer succes hebben dan met het verjagen van vogels … 😉

    Like

    mei 25, 2013 om 10:38 am

  6. Whaha wat zijn die leuk!

    Like

    mei 25, 2013 om 11:14 am

  7. Origineel !
    Lie(f)s.

    Like

    mei 25, 2013 om 4:52 pm

  8. Wat leuk Marylou, echt moeilijk om de mooiste uit te kiezen, ik ga voor Casper en zoon 😉

    Like

    mei 25, 2013 om 5:30 pm

  9. Haha, wat een geweldig leuk festival en origineel ook, want ik had er nooit eerder van gehoord. Erg leuk en er zitten echt mooie bij 😉

    Like

    mei 25, 2013 om 6:58 pm

  10. leuke fotoserie

    Like

    mei 26, 2013 om 10:05 am

Geef een reactie

