mijn fotoblog

Opvallend (striking)

Hier kan men niet naast kijken.

La Roche en Ardenne

8 Reacties

  1. of niet naar kijken

    Like

    mei 21, 2013 om 11:54 pm

  2. greetje

    dit doet me pijn aan de ogen als ik er naar kijk Marylou,
    fijne dag toegewenst

    Like

    mei 22, 2013 om 7:54 am

  3. Wanneer deze dame ‘s-morgens om 10 uur ergens moet zijn, mag ze wel om 7 uur opstaan om zich op te maken. Maar dat neemt niet weg, dat het een mooie moment opname is.

    Like

    mei 22, 2013 om 11:01 am

  4. In Nederland zegggen we dan, deze dame kunnen we niet over het “hoofd” zien

    Like

    mei 22, 2013 om 12:20 pm

  5. Dat mag je gerust een blikvanger noemen. 🙂

    Like

    mei 22, 2013 om 2:05 pm

  6. Net een beetje teveel van het goede Marylou, mijn help als ze “vuurtoren” roepen kan ik ze het niet kwalijk nemen. Je hebt er een heel leuke momentopname van gemaakt.

    Like

    mei 22, 2013 om 6:57 pm

  7. Wat een raar ijsje

    Like

    mei 23, 2013 om 9:15 am

    • Hallo Chantal Ik heb het de laatste tijd al meer en meer gezien.Als mensen een horentje nemen met 3 bollen en dan nog slagroom ,duwt men er een koekje tegen om de toren te steunen. en zo niet te morsen..maar het ziet er me toch ook niet gemakkelijk uit.

      Like

      mei 23, 2013 om 12:17 pm

Geef een reactie

