mijn fotoblog

Buizerd paartje

Zoals  beloofd op mijn blog natuurfreak  hier de reeks foto’s van het paartje buizerds dat ik ontdekte  op mijn wandeling in Schin op Geul.Eerst zag ik het mannetje een konijntje vangen en opeten op een weide.Nadien kwam er een vrouwtje bij

Ze aten samen verder en toen begon hij haar het hof te maken.Het eindigde in een paring.Had mijn compact toestel bij met een 2o zoomlens.Een telelens zou hier super geweest zijn. Maar dat was niet zo.

Geprobeerd zo stil mogelijk te houden want dit zie je niet alle dagen.Het sneeuwde en was ijskoud maar dat kon me toen echt niet deren.

Schin op Geul 024
Schin op Geul 017
Schin op Geul 018
Schin op Geul 020
Schin op Geul 027
Schin op Geul 031
Schin op Geul 034
Schin op Geul 035

7 Reacties

  1. geweldig Marylou
    dat je daar op het juiste moment was
    wat je zegt je had geluk dat ze jou je gang lieten gaan
    zijn toch schuwe vogels
    een pracht serie fotos is het geworden
    geniet de dag

    Like

    februari 28, 2013 om 6:08 am

  2. Bijzondere foto’s Marylou, je treft dit toch niet vaak aan hoor. Als je zo’n mooie serie hebt gemaakt, kan je dag niet meer stuk he?

    Like

    februari 28, 2013 om 10:22 am

  3. De kou voel je niet op zo’n speciale momenten

    Like

    februari 28, 2013 om 10:53 am

  4. Wat een treffer dat je dit mee mocht maken en de kans kreeg om het te fotograferen, Marylou. Gezien de omstandigheden en de beschikbare apparatuur heb je in mijn ogen toch wel alles uit dit buitenkansje weten te halen. Bij dergelijke shots vind ik de kwaliteit trouwens in principe ondergeschikt aan het moment op zich. Ik vind het een gelukwens waard!

    Like

    februari 28, 2013 om 2:31 pm

  5. Aan je verzicht mankeert niets hoor. Spijtig dat er enkele foto’s onscherp zijn door het verre uitzoomen, maar dat kan je niet vermijden.

    Like

    februari 28, 2013 om 5:57 pm

  6. erg leuke en mooie reportage Marylou,
    fijne avond verder

    Like

    februari 28, 2013 om 6:59 pm

  7. laura pasch

    Prachtige serie!!

    Like

    maart 2, 2013 om 4:55 pm

Geef een reactie

