mijn fotoblog

Ezels en nog meer ezels

Grijs  en ongezellig was het buiten maar ik liet me toch niet ontgoochelen door dit triestig,donker weer en trok de natuur in.

Kesselse hei
Geen mens te bespeuren buiten 1 enkele wandelaar
.een lange weg naar waar?
Geen levende ziel te zien
vennetje helemaal gevuld met  regenwater
Geen gezang van vogels te horen maar plots word ik opgeschrikt door het lawaai van balkende ezels
Ze hollen uitbundig door de wei..ze hebben ook zolang binnen gestaan.
Kesselse heide
geocaching Kesselse hei  -back for moor (5 jan 2013) 026_renamed_16648
geocaching Kesselse hei  -back for moor (5 jan 2013) 024_renamed_24081
geocaching Kesselse hei  -back for moor (5 jan 2013) 028
geocaching Kesselse hei  -back for moor (5 jan 2013) 025_renamed_23593
geocaching Kesselse hei  -back for moor (5 jan 2013) 032_renamed_29048
geocaching Kesselse hei  -back for moor (5 jan 2013) 034_renamed_17146
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

13 Reacties

  1. ze blijven iets guitigs hebben

    Like

    januari 6, 2013 om 6:16 am

  2. mogge Marylou
    een pracht serie van prachtige dieren
    geniet de dag

    Like

    januari 6, 2013 om 6:53 am

  3. Dat je ondanks het trieste weer, de stoute (wandel) schoenen hebt aangetrokken, heeft je toch wel weer een aantal fraaie en leuke foto’s opgeleverd Marylou, vooral de één na laatste opname vind ik heel grappig.

    Like

    januari 6, 2013 om 10:45 am

  4. Leuke post! Die ezels hebben groot gelijk dat ze de gezapigheid even doorbreken.

    Gr. Henk

    Like

    januari 6, 2013 om 1:08 pm

  5. Zo zie je maar weer, als je de moed hebt om even door te zetten en naar buiten te gaan, dan wordt je daar vaak toch wel op de een of andere manier voor beloond.
    De ezels hebben jouw dag, en daarmee ook de onze, even mooi kleur gegeven. Vooral de close-ups vind ik erg geslaagd.

    Like

    januari 6, 2013 om 1:17 pm

  6. Wat een leuke ontmoeting heb je gehad met deze ezeltjes. Hoewel ze nog wel eens vreemde nukken kunnen hebben zien ze er altijd zooow lief uit.

    Like

    januari 6, 2013 om 4:09 pm

  7. Leuke ontmoeting! Leuke beelden van de dieren.

    Like

    januari 6, 2013 om 5:51 pm

  8. Zo leuk ezels! De een na laatste foto vind ik echt geweldig!

    Like

    januari 6, 2013 om 6:59 pm

  9. Ondanks het weer kwam ik in mijn geval best nog wel wat mensen tegen, allemaal oudjes die door de modder ploeterden. Die ezels door het dolle heen brengen toch nog een beetje vreugd … heel leuk.

    Like

    januari 6, 2013 om 8:05 pm

  10. De laatste is echt wel grappig. Ik heb een boontje voor ezels ! Ze hebben zo’n mooie ogen en oren.

    Like

    januari 6, 2013 om 8:19 pm

  11. Die waren blij jou te zien, Marylou ! Je kleurde ‘hun’ en ‘onze’ dag !
    Lie(f)s.

    Like

    januari 6, 2013 om 8:37 pm

  12. Ezels blijven leuk Marylou, wij hebben ze ook wel gehad maar je moet ze niet voor je slaapkamerraam hebben hoor, een mooie serie foto’s heb je er van genomen!

    Like

    januari 6, 2013 om 10:58 pm

  13. Zo’n ezeltje zou ik ook nog graag willen!

    Like

    januari 6, 2013 om 11:49 pm

Geef een reactie

