mijn fotoblog

Een streepje blauw

Op 1 januari ga ik altijd een frisse neus halen.Ik trok de natuur in en het resultaat zie je hier.Wandeling 1 jan 2013 Emblem 020

Wat zijn de kleuren prachtig al heeft de vriesperiode de besjes getekend

Wat zijn de kleuren prachtig al heeft de vriesperiode de besjes getekend

Een bok bleef me roerloos aan kijken

Een bok bleef me roerloos aan kijken

Weiden,velden en akkers stonden onder water door de aanhoudelijke regen.

Weiden,velden en akkers stonden onder water door de aanhoudelijke regen.

Een madeliefje heeft de vrieskou en waterellende overleefd.

Een madeliefje heeft de vrieskou en waterellende overleefd.

Een pony kon best laarsjes gebruiken  om door de modder te ploeteren.

Een pony kon best laarsjes gebruiken om door de modder te ploeteren.

De wolken tekenen figuren in de lucht.

De wolken tekenen figuren in de lucht.

Een kalkoen maakt jacht op een eend.

Een kalkoen maakt jacht op een eend.

alpaca's komen me nieuwsgierig te gemoed

alpaca’s komen me nieuwsgierig tegemoet

12 Reacties

  1. mooie kieljes van een mooie dag

    Like

    januari 3, 2013 om 7:18 am

  2. dat heeft al een beetje lentegevoel

    Like

    januari 3, 2013 om 8:03 am

  3. Schöne Bilder
    LG. Wolfgang

    Like

    januari 3, 2013 om 8:10 am

  4. Wandelspinsels

    Mooi Marilou, ik moest de eerste dag van het nieuwe jaar op bed vertoeven met een griepje….het wordt tijd dat ik ook weer een s wat plaats op mijn wandelspinsels en mijn gewone blog.

    Like

    januari 3, 2013 om 9:04 am

  5. Mooie serie zo aan het begin van het jaar. Je zou bijna denken dat het al voorjaar is.
    Ik moet mijn eerste wandeling van het jaar nog maken, ik kan er nog maar niet toe komen …

    Like

    januari 3, 2013 om 10:31 am

  6. Je bent goed begonnen met deze mooie serie hoor, ik krijg er al een beetje voorjaar gevoel van……maar dat duurt nog een tijdje he?

    Like

    januari 3, 2013 om 11:11 am

  7. Die alpaca’s hebben het lekkerste wol van de wereld. Lekker he, om even een frisse neus te halen na die dagen.

    Like

    januari 3, 2013 om 11:48 am

  8. Die eerste foto…, en je sneeuwvlokjes er over… -> prachtig, Marylou !
    Lie(f)s.

    Like

    januari 3, 2013 om 12:19 pm

  9. Een heel mooie serie Marylou en het is nu eigenlijk voor de natuur te zacht, het is te hopen dat er niet erg veel vorst komt want er zitten hier en daar al knopjes aan struiken.

    Like

    januari 3, 2013 om 2:26 pm

  10. wow….toffe foto’s Marylou

    Like

    januari 3, 2013 om 4:09 pm

  11. Iedereen stond buiten om zijn opwachting te maken!
    Ik geniet hoor.

    Like

    januari 3, 2013 om 5:27 pm

Geef een reactie

