mijn fotoblog

Winterprik met sneeuw en ijs.

Vanmorgen moest ik noodgedwongen de baan op en heb er dus maar een wandelingetje aangekoppeld.Ik heb mooie dingen gezien en er ook van genoten.

Hier was ik niet de eerste wandelaar vandaag.

Hier was ik niet de eerste wandelaar vandaag.


Voetafdrukken in de sneeuw.

Voetafdrukken in de sneeuw.


Een dun laagje sneeuw

Een dun laagje sneeuw


Lisdotte met een sneeuwhoeje

Lisdotte met een sneeuwhoedje op


Mijnheer de haan heel wel koude poten.

Mijnheer de haan heel wel koude poten.


Het beekje kabbelde rustig verder in het sneeuwlandschap.

Het beekje kabbelde rustig verder in het sneeuwlandschap.


Ijskristalletjes.

Ijskristalletjes.


Teer kunstwerkje van de natuur.

Teer kunstwerkje van de natuur.

11 Reacties

  1. Mooie actuele serie, Marylou. Als ‘kind van de winter’ kan ik altijd weer genieten van de eerste sneeuw. Hier zijn aan het eind van de morgen alleen een paar heel kleine vlokjes natte sneeuw gevallen. Maar ach, de winter is nog lang.

    Like

    december 3, 2012 om 9:58 pm

  2. Schöne Fotos.
    Gute Nacht, Wolfgang

    Like

    december 3, 2012 om 10:13 pm

  3. nee zoveel sneeuw was er hier niet
    ik hoef het hier ook niet hoor
    maar ja het geeft een pracht fotoblog
    welterusten

    Like

    december 3, 2012 om 10:30 pm

  4. dat was genieten van pracht opnames Marylou….

    Like

    december 3, 2012 om 10:44 pm

  5. Een mooie serie en mijnheer haan vind ik er echt parmantig op staan, koude poten geven ze niets om😉 Vers gevallen sneeuw is erg mooi maar van mij hoeft het niet zo nodig, hier op WP vallen de sneeuwvlokjes ook al weer.

    Like

    december 3, 2012 om 11:56 pm

  6. altijd mooi voor fotografie

    Like

    december 4, 2012 om 6:53 am

  7. Wat ziet de wereld er dan weer totaal anders uit he….ik hou hier van maar niet te veel en niet te lang bljven liggen.

    Like

    december 4, 2012 om 10:30 am

  8. Je ziet dat je genoten hebt, de foto’s stralen het uit. Knap hoor!

    Like

    december 4, 2012 om 12:42 pm

  9. Als je die haan weer eens tegenkomt Marylou, geef hem dan dit advies: niet te lang stil blijven staan. De poten een voor een optillen (lopen dus), is goed tegen de kou.

    Like

    december 4, 2012 om 4:18 pm

  10. Heerlijke winterfoto’s Marylou. Sneeuw heeft toch wel weer iets bijzonders vind ik altijd.

    Like

    december 4, 2012 om 7:07 pm

  11. Prachtige natuurbeelden ! Laat maar komen die pakken sneeuw.

    Like

    december 4, 2012 om 11:12 pm

Geef een reactie

