mijn fotoblog

Mijn kijk op het Mas ( Antwerp the city who never sleeps)

Hier valt altijd wat te beleven.Op de hoogste verdieping kan je kijken naar Antwerpen ,de stad die nooit slaapt.Maar waar je ook rondwandelt ,telkens zorgt deze plek en zijn omgeving voor een zeer aparte Mas-belevenis.

De zon verandert de balsteenkleur in fel oranje.

De zon verandert de balsteenkleur in fel oranje.

 

Stenen muren worden afgewisseld met gebogen glazen wanden

Stenen muren worden afgewisseld met gebogen glazen wanden

 

Kronkelende vormen doen me denken aan de stroom"De Schelde"

Kronkelende vormen doen me denken aan de stroom”De Schelde”

 

Futurisch uitzicht vol weerkaatsingen

Futurisch uitzicht vol weerkaatsingen

 

Sta ik nu binnen of buiten?Of binnen en buiten?

Sta ik nu binnen of buiten?Of binnen en buiten?

 

Kijk op het ganse gebouw"Het Mas".

Kijk op het ganse gebouw”Het Mas”.

 

Spel van licht,schaduwen en weerkaatsing

Spel van licht,schaduwen en weerkaatsing


Het Mas bij nacht

Het Mas bij nacht

18 Reacties

  1. prachtig foto verslag
    en ik denk dat jij buiten stond
    geniet de dag

    Like

    december 2, 2012 om 5:57 am

  2. Spelen met lijnen is altijd leuk, goed gedaan hier

    Like

    december 2, 2012 om 6:28 am

  3. prachtige reportage Marylou, fijne zondag voor jou

    Like

    december 2, 2012 om 10:16 am

  4. Mooie serie van dit opvallende gebouw.
    Dat golvende glas doet me wel wat denken aan zacht wapperende vitrage.

    Like

    december 2, 2012 om 10:47 am

  5. Een hele fraaie serie Marylou, het is best nog wel lastig om gebouwen goed op de foto te krijgen, maar het is jou prima gelukt hoor.

    Like

    december 2, 2012 om 10:50 am

  6. Bij MAS denk ik direct aan Middelbare Agrarische School.
    Maar dit zijn prachtige foto’s voor een nieuw begrip bij de letters MAS.
    Vriendelijke groet,

    Like

    december 2, 2012 om 11:15 am

  7. Het gebouw heeft inderdaad een hoog “watergehalte” en de warme oranje kleur is werkelijk prachtig!.

    Like

    december 2, 2012 om 1:37 pm

  8. Heb er al meer foto’s van gezien, heel mooi en modern, vind de ramen heel mooi.
    Staat het de binnenstad van Antwerpen ? wel heel modern.
    groetjes

    Like

    december 2, 2012 om 2:39 pm

    • Het Mas of Museum aan de stroom ligt op het eilandje dicht bij de Schelde

      Like

      december 3, 2012 om 9:24 pm

  9. Als ik weer een keertje in Antwerpen ben moet ik dit gebouw ook maar eens opzoeken ;-). Je kunt je hier lekker uitleven als fotograaf zie ik. Je hebt er pachtige foto’s van gemaakt Marylou

    Like

    december 2, 2012 om 3:49 pm

  10. Ik heb al elke log zeer hard genoten van je Mass belevenis!

    Like

    december 2, 2012 om 5:50 pm

  11. Daar zal ik toch eens moeten naar gaan kijken!

    Like

    december 2, 2012 om 8:20 pm

  12. mooie serie Marilou. Ik ben één keertje in Antwerpen geweest maar deze beelden herken ik niet.

    Like

    december 2, 2012 om 9:35 pm

    • Het Mas bestaat nu 1 jaar Henk vandaar al die reuzen op de wandelboulevard van het museum.Als het dus langer dan een jaar geleden is Henk kan je het niet gezien hebben.Kom je ooit nog eens naar Antwerpen dan moet je zeker eens naar het panorama op de hoogste verdieping gaan kijken.Je kan met de roltrappen tot juist voor de hoogste verdieping.Het museum is te betalen maar je kan gratis naar het panorama.gaan kijken.

      Like

      december 3, 2012 om 9:29 pm

  13. Een prachtige serie foto’s van mooie architectuur, het lijnenspel heb je heel mooi vastgelegd, Antwerpen lijkt mij een heerlijke stad!

    Like

    december 2, 2012 om 11:13 pm

  14. Community in Japan

    Like

    december 4, 2012 om 11:40 am

  15. Heel mooie serie van een heel prachtig gebouw.

    Like

    december 4, 2012 om 11:14 pm

Geef een reactie

