mijn fotoblog

Op verkenning in the restless ghosthouse

Op de wandeling vandaag ontdekte ik een oud vervallen huis.Ik ben er naar binnen gestapt want de deur stond open.Wat een desolaat huis.Oud,vervallen maar ooit een mooi villaatje met zicht op de volle natuur.

De meeste ramen waren stuk maar de deur stond open.Alles kraakte er verschrikkelijk en de zon die door de weinig glazen ,vuile raampjes scheen gaven het iets spookachtigs.

Wat een beklemmende,drukkende sfeer heerste hier.Ik zag geen geesten maar voelde ze des te meer.

Zat hij daarnet  misschien op deze stoel?Boven ben ik niet geweest..de trap op leek me te gevaarlijk.

Ik hoop dat de foto’s die ik er maakte ,jullie de sfeer doen voelen.

Dit was een heel avontuur.









14 Reacties

  1. dat zal in goede staat een juweeltje zijn geweest….
    fijne avond verder

    Like

    november 27, 2012 om 8:58 pm

  2. Es war einmal —. Denke das war ein schönes Haus gewesen von wohlhabenden Leuten.
    So etwas zu bauen in der vergangenen Zeit konnte nicht jeder.
    Gute Fotos.
    LG. Wolfgang

    Like

    november 27, 2012 om 9:04 pm

  3. echt helemaal superrrrr. fotograferen in dit soort bouwvallen is het helemaal Marilou. Foto 3 is een echte thriller. Ik had mezelf hier zeker meegefotografeerd in een griezelige pose 🙂

    Like

    november 27, 2012 om 9:24 pm

    • Heb wel mijn wandelmaatje buiten bij het huis gefotografeerd maar wilde eerst weten dat hij het niet erg vond als ik de foto plaatste.

      Like

      november 27, 2012 om 11:17 pm

  4. je zeit toch morgen hihi
    maar het is een pracht fofo verslag geworden

    Like

    november 27, 2012 om 9:43 pm

    • Inderdaad Karel maar ik had nog tijd en heb toen de foto’s gezet en de tekst veranderd

      Like

      november 27, 2012 om 11:18 pm

  5. Prachtige foto’s, met zeker een heel speciale sfeer!

    Like

    november 27, 2012 om 10:05 pm

  6. Echt een horror huis Marylou, je maatje speelt prachtig voor geest maar ik denk dat er heus wel entiteiten in dit huis zijn, je hebt de sfeer prachtig weergegeven.

    Like

    november 28, 2012 om 12:43 am

  7. Lekker griezelen

    Like

    november 28, 2012 om 9:42 am

  8. Voor permanente bewoning niet meer echt geschikt, dat is duidelijk. Maar als fotografisch object is het een schoonheid. Je hebt je daar even lekker kunnen uitleven met prachtige resultaten.

    Like

    november 28, 2012 om 1:28 pm

  9. Ohhhhh ik ben verloren! Wat een toplocatie. En zelfs een echt spook 😀

    Like

    november 28, 2012 om 7:23 pm

  10. Ik vind het geen horrorhuis. Eerder intrigerend, een huis met geschiedenis. Wat is hier gebeurd? Mooie serie!

    Like

    november 28, 2012 om 10:37 pm

  11. Mooi verslag van dit vervallen huis, sfeer is ook goed weergegeven

    Like

    december 1, 2012 om 10:28 am

  12. Wat zou ik hier graag gaan fotograferen! Daar zou ik me een ganse dag amuseren ! Mooie reeks heb je gemaakt.

    Like

    december 4, 2012 om 11:17 pm

Geef een reactie

