mijn fotoblog

Herfstschilderijtjes met bessen en vruchten.

Ik wandelde wat rond in het park van Turnhout dat leverde deze herfstschilderijtjes.

Wat ogen ze mooi. Alle  Cotoneaster struiken zijn zwaar beladen.

De Berberis x stenophylla of zuurbes geeft blauwpaarse bessen tussen palet van herfstkleuren.

Ovaalvormige bloedrode bessen tussen de doornen van de Berberis thunbergii ook een zuurbes

De witte sneeuwbes

Oplichtend in de natuur de amerikaanse eik.

Malus appeltjes

Herfstvruchten

Stilleven op boomstronk.Honingzwammetjes,elfenbankjes en juist opkomende witte gewei-zwammetje

Hier zie je er al een paar die splitsen bovenaan en weet je meteen waarom men het gewei-zwammetje noemt.

11 Reacties

  1. prachtige foto’s, vooral die wiite sneeuwbes springt uit het oog, magnifiek….
    fijn weekend Marylou

    Like

    oktober 18, 2012 om 10:07 pm

  2. Mooie reportage , haarscherpe sneeuwbes

    Like

    oktober 18, 2012 om 10:09 pm

  3. pracht foto blog
    en dat je alle bij naam kent , schitterend
    ik sluit af
    trstn

    Like

    oktober 18, 2012 om 11:01 pm

  4. Schöne Fotos.
    Komme gerne auf Deinen Blog,
    einen angenehmen Tag wünschen wir.
    LG. Wolfgang

    Like

    oktober 19, 2012 om 8:04 am

  5. Stuk voor stuk schilderijtjes! Ze zijn heerlijk deze beelden.

    Like

    oktober 19, 2012 om 1:00 pm

  6. Een mooi sfeervol en kleurrijk herfstlogje, Marylou.
    Vooral die Amerikaanse eik vind ik prachtig.

    Like

    oktober 19, 2012 om 2:20 pm

  7. Mooie herfstfoto’s Marylou, het geweizwammetje vind ik heel erg mooi, nog niet tegengekomen.

    Like

    oktober 19, 2012 om 6:26 pm

  8. Een hele mooie serie foto’s met al die prachtige herfst kleuren Marylou.

    Like

    oktober 19, 2012 om 7:53 pm

  9. Een erg mooie reportage en ik heb weer iets van je geleerd: het gewei-zwammetje!
    Ik zie ze hier ook regelmatig in het bos en kende het niet.

    Like

    oktober 21, 2012 om 5:53 am

  10. Echt herfst is het bij jou al. Wij lopen hier 9wat natuur betreft) nog steeds achter :))

    Like

    oktober 23, 2012 om 10:07 pm

  11. Mooie foto´s! Ik zou bijna blij zijn dat de zomer voorbij is…

    Like

    oktober 25, 2012 om 8:23 pm

Geef een reactie

