mijn fotoblog

Rituelen !

Ik stond de gieren te bekijken en vroeg me af wat al die groene stipjes op hun vleugels waren en plots kreeg ik het antwoord.Bekijk de show maar eens die ze voor mijn ogen opvoerden.

Zou hij een bad gaan nemen in dat groene poeltje?

even een show opvoeren en met indrukwekkende bewegingen een bad nemen

Wat een enorme vleugels.Het streepje wit in de vleugels is een indrukwekkende reeks van witte veren

Mijnheer moet eerst in bad…het vrouwtje moest wachten.Alle pogingen bij in het poeltje te komen mislukten..hij joeg haar weg !

Hij is heer en meester.

Maar ze geeft niet af…ze dringt wat aan en daar volgt een groots machtsvertoon.

De rust keert weer en na een tijdje kan het vrouwtje dan ook eindelijk in bad.

9 Reacties

  1. Gute Fotos.
    LG. Wolfgang

    Like

    september 11, 2012 om 11:49 pm

  2. Hij maakt zich mooi voor zijn vrouwtje? Mooie serie…………
    xSjer

    Like

    september 12, 2012 om 12:10 am

  3. mogge Marylou
    inderdaad een pracht serie
    maar ik zou toch liever samen in bad hihi
    geniet de dag

    Like

    september 12, 2012 om 5:48 am

  4. Ja meneer zet zijn grote bek op!
    Mooie reeks hoor!

    Like

    september 12, 2012 om 8:03 am

  5. byzonder mooie reeks foto’s Marylou,
    echt apart,
    fijne dag verder

    Like

    september 12, 2012 om 8:35 am

  6. Een heel mooie serie foto’s Marylou en zo zie je maar weer mannen? Zelfs in de natuur kan je er niets mee😉 Op die van jou na natuurlijk!

    Like

    september 12, 2012 om 11:49 am

  7. Prachtige serie. Voor zo’n showtje moet je toch echt in een park zijn, dat zien we ook hier in het hoge noorden niet in het wild. 🙂

    Like

    september 12, 2012 om 2:23 pm

  8. Dat was een meevaller om aan te treffen Marylou, zoiets zie je toch niet dagelijks .Een mooie serie opnamen hoor.

    Like

    september 12, 2012 om 5:46 pm

    • Er was buiten ik en mijn vriendin niemand aanwezig.Probleem was dat ik de lens van mijn toestel in de mazen van het net moest steken om te fotograferen en ook de vogels in het oog moest houden zodat die niet naar de draad zouden komen…Soms had ik een stukje net bij op de foto maar had gelukkig ook veel goede foto’s.Het was in ieder geval spannend

      Like

      september 12, 2012 om 11:31 pm

Geef een reactie

