mijn fotoblog

Ooievaars in overvloed als daar maar geen kindjes van komen !

In Pairi Daza verbleven op het moment dat we het park bezochten ontelbaar veel ooievaars.

er waren ook vershillende koppeltjes op het domein aanwezig


deze was op zoek naar een kikkertje en wandelde op en neer


of de wacht houdend op de nok van het dak


wachtend op zijn vrouwtje en veel lawaai makend


zitten mijn pluimen wel goed?


wat zie ik daar nu?


op stap,ver weg van de andere ooievaars…..opzij opzij ,laat mij voorbij!

11 Reacties

  1. Gute Fotos
    LG. Wolfgang

    Like

    september 10, 2012 om 11:49 pm

  2. moooie fotos van een mooie vogel
    ja nu maar ff wachten of er nog kleintjes komen
    geniet de dag

    Like

    september 11, 2012 om 5:44 am

  3. wat zijn het toch prachtige dieren Marylou,
    fijne dag verder

    Like

    september 11, 2012 om 9:35 am

  4. Mooie foto’s van de Ooievaars Marlyou. Laten ze mijn schoorsteen maar voorbij vliegen, die tijd heb ik gehad.

    Like

    september 11, 2012 om 9:59 am

    • Hier moeten ze ook niet meer kopen aankloppen hoor..alles heeft zijn tijd

      Like

      september 11, 2012 om 11:19 pm

  5. Het is weer een mooie reeks foto’s van de ooievaars Marylou, en dat er kleintjes van komen weet ik haast wel zeker, alleen zijn het dan wel jonge ooievaartjes 😉

    Like

    september 11, 2012 om 10:36 am

  6. Leuk ze in al die standen en composities te bekijken!

    Like

    september 11, 2012 om 11:52 am

  7. Marylou, jij bent toch voorzichtig geweest hé na het zien van al die ooievaars? 🙂

    Like

    september 11, 2012 om 11:58 am

  8. Altijd weer de moeite waard om die mooie statige vogels te bekijken.
    Hier hoeven we daarvoor gelukkig niet naar een park of dierentuin, omdat ze veelvuldig n de natuur te zien zijn. Vorige week had ik zelfs het geluk om een overvliegende ooievaar te kunnen kieken, misschien gebruik ik die foto’s vrijdag wel voor Skywatch Friday.

    Like

    september 11, 2012 om 1:23 pm

  9. Vooral onderste foto is leuk. Meneer langbeen tussen de nijlganzen 🙂

    Like

    september 11, 2012 om 6:50 pm

Geef een reactie

