mijn fotoblog

Werelddansfestival Edegem….’ t is weer voorbij.

De editie van het 37 ste werelddansfestival is weer voorbij.Meer dan een week verbleven de dansers bij inwoners van Edegem en omstreken.Bij het vertrek vloeien dan ook heel wat traantje.De nieuwe vriendschappen zullen velen naar Brazilië,Zuid-Afrika,Canada of elders naar toe lokken.
Maar nu laat ik je genieten .

Iedereen stapt mee op in de stoet die door Edegem trekt.

de rokjes draaien overuren

Ongelooflijk welk dik ,lang zwart haar deze dames en meisjes dragen in vlechten

De mannen zijn ook zeer kleurrijk uitgedost

Het zitten heel mooie meisjes en dames bij de dansgroep

Witte rokken,kleurrijke vestjes.Bolvia ten top…

Het orkest speelt ten dans

Iedereen zet zijn beste beentje voor

de vrouwen doen niet onder voor de mannen

Dankbaarheid tonen aan moeder aarde

Opzwepende muziek en een op hol geslagen ritme

Samen zijn ze sterk

9 Reacties

  1. Hallo, das hätten wir auch angeschaut. Selten zu sehen.
    Wolfgang

    Like

    augustus 20, 2012 om 11:45 am

  2. ha die Marlou
    een mooi foto bloog
    van mooie mensen bij een mooi festival

    Like

    augustus 20, 2012 om 12:58 pm

  3. Je laat ons hier zeker van genieten Marylou, een hele fraaie en kleurrijke serie. Er zitten inderdaad hele knappe meiden bij hoor.

    Like

    augustus 20, 2012 om 1:14 pm

  4. Prachtig om te zien Marylou, heel mooie foto’s van de Bolivianen, ik denk dat de dansers en danseressen uit Peru of de Andes kwamen, dat mooie lange zwarte haar doet indiaans aan en er zijn echt heel knappe vrouwen bij, ik weet niet of er ook knappe mannen bij waren, maar dan heb jij ze wel gezien. Een heel mooi kleurrijk overzicht en er zullen vast mensen zijn die naar hun tijdelijke inwoners op vakantie gaan.

    Like

    augustus 20, 2012 om 4:10 pm

    • Ja er zaten ook knappe mannen bij..ik zet die ook nog wel op de blog.Ik heb het heel druk gehad met mijn vrijwilligerswerk voor het kinderbrandwondenfonds.Nu terug tijd voor mijn blog Ann.

      Like

      augustus 25, 2012 om 6:47 pm

      • Aha, ik ben benieuwd naar die mooie mannen, ik mag dan al oud zijn maar of het nu mannen, vrouwen of kinderen zijn het is altijd prettig om naar te kijken, oude doorleefde koppen vind ik trouwens ook prachtig!

        Like

        augustus 25, 2012 om 9:39 pm

  5. Heel mooie zonnige serie !!!
    Ze genieten en zichtbaar van.
    Groetjes.

    Like

    augustus 20, 2012 om 4:56 pm

  6. Mooie kleurrijke serie, Marylou.
    De weersomstandigheden werkten lekker mee aan dit zomerse dansfeest.

    Like

    augustus 21, 2012 om 2:15 pm

  7. Een prachtige reportage heb je gemaakt. Daar zal iedereen wel van genoten hebben.

    Like

    augustus 23, 2012 om 9:00 pm

Geef een reactie

