mijn fotoblog

Schattige,rustige en lieve dotjes

Ik was met een vriendin in Aarschot waar we even wat gingen drinken in de taverne van de gerestaureerde watermolen.
Naast ons zaten 2 vrouwen en een man die elk zo’n mini hondje bij hadden.
Het duurde nogal lang eer we wat te drinken kregen en geraakten zo in gesprek en mochten de die schatjes fotograferen.
Hier zijn de 3 dotjes .De baasjes hadden hun schatjes mode bewuste pakjes aangetrokken.Ik ben daar zeker geen voorstander van maar bekoorlijk waren ze zeker en vast.

Hij is erg nieuwsgierig,spits zijn oren en houdt de camera in de gaten

Erg lief en rustig bleef het mini hondje op de schoot van zijn bazinnetje zitten

Dit mini hondje lag in een heel warm bedje en kwam even over de rand van de handtas kijken


De dame nam het hondje uit zijn slaapbedje en toonde haar kleedje..het was een teefje

17 Reacties

  1. mode bewuste pakjes
    voor een hond ?
    ok

    Like

    augustus 8, 2012 om 12:29 am

  2. Fraaie foto’s !!!!! Die tweede vink gaaf! Maar die kleding mogen ze van mij idd ook achterwege laten!
    xsjer

    Like

    augustus 8, 2012 om 1:09 am

    • Ik zou mijn huisdier ook geen kleedjes aandoen maar het waren heel toffe mensen en ik mocht zoveel foto’s maken als ik wou.Heb ze bewerkt zodat je de personen natuurlijk niet kan zien

      Like

      augustus 8, 2012 om 8:22 pm

  3. Leuke foto’s.
    Toch ben ik meer van de woeste groet versies.
    Zonnige zomergroet

    Like

    augustus 8, 2012 om 6:44 am

  4. Vrienden van me hebben ook zo’n hondje, echt leuke beestjes. Kleding voor een hond lijkt me bij de zomerdag niet functioneel maar ach …… ik kan me wel erger dierenleed voorstellen🙂 Mooie foto’s Marilou

    Like

    augustus 8, 2012 om 9:15 am

    • Voor sommige mensen is hun hondje hun kind en dat merkt men aan allerlei dingen en als je dan ziet wat die dingen kosten..echt een fortuin.Zelf zou ik mijn huisdier nooit kleedjes aandoen

      Like

      augustus 8, 2012 om 8:24 pm

  5. Het zijn leuke foto’s, maar met dergelijke hondjes heb ik echt niets, en met de kledij van die beestjes heb ik zo mogelijk nog veel minder.

    Like

    augustus 8, 2012 om 9:17 am

    • Ik volg je volledig Jan maar als je daar zit te wachten is dit een dankbaar onderwerp dat plots naast je opduikt en dat je niet laat schieten.Ze waren heel rustig en lief.

      Like

      augustus 8, 2012 om 8:26 pm

  6. zeer fraaie foto’s, maar die kleding….. nee!
    fijne dag verder

    Like

    augustus 8, 2012 om 9:53 am

    • Inderdaad Greetje ,het hoeft ook voor mij niet.Het ene hondje lag ook in een zeer zachte hondenhandtas.Deze hondjes hadden het veel beter dan sommige kinderen

      Like

      augustus 8, 2012 om 8:31 pm

  7. Kleding voor honden, hoeft voor mij niet hoor, maar de foto’s zijn mooi. Foto 2 is gewoon prachtig!

    Like

    augustus 8, 2012 om 10:06 am

    • Voor mij hoeft het ook niet maar heb ze gefotografeerd zoals ze waren uitgedost

      Like

      augustus 8, 2012 om 8:29 pm

  8. Mooie foto’s heb je van die dotjes gemaakt maar kleding vind ik vreselijk, zelf heb ik een 3 kilo hond (Yorkshire terriër) die Mandy heet, maar die mag graven, hollen en in de regen rennen en dat kan niet met een mooi jurkje ehhhh uiteraard heeft ze wel een strikje in maar dat moet omdat anders haar paardenstaart voor haar oogjes hangt😉

    Like

    augustus 8, 2012 om 10:56 am

    • ik vog je An.Zelf zou ik het niet in mijn hoofd krijgen mijn huisdier aan te kleden

      Like

      augustus 8, 2012 om 8:27 pm

      • Nee hoor Marylou, ook al is Mandy mijn kind aankleden zou ik haar niet aandoen, het moeten wel echte hondjes blijven en ze moeten kunnen spelen en ravotten.

        Like

        augustus 8, 2012 om 10:27 pm

  9. Schatjes, zie ze ook liever zonder al die poeha maar ieder zijn heug.
    Mooie foto’s kon jij er toch van nemen.
    Ps: in die taverne duurt het altijd lang vooraleer je iets kan bestellen, grote dorst dan moet je niet daar zijn of je ligt al dood van de dorst…

    Like

    augustus 8, 2012 om 9:44 pm

  10. Ik vind deze foto’s heel mooi. Je hebt echt de hondjes gefotografeerd zoals ze werkelijk zijn. Lieve en aanhankelijke diertjes zijn het ! Hun garderobe moet er van mij ook niet bij … maar ieder zijn ding .

    Like

    augustus 19, 2012 om 9:00 pm

Geef een reactie

