mijn fotoblog

Wandelen in het Middelheimpark

Met 2 vrienden een middag op stap in het groen en genieten van de grote kunstcollectie in het Antwerpse Middelheimpark waar ook de jazz concerten doorgaan

Dehistorische toegangspoort tot het domein

Aandachtstrekker naast kasteel

bos en grasvelden

zwangere vrouwen

ook heel wat waterpartijen en worstjes op een eiland

ook abstracte kunst is aanwezig

er zijn ook tentoonstellingsruimtes aanwezig

men mag niet vergeten omhoog te kijken

plots kreeg ik dit kunstig object van de natuur in mijn lens

een heel mooi fijn kunstwerk

een zonnig bloemenveld

heel veel vrouwenfiguren in het park

een toegangsbruggetje tot domein

ook een grote rat op het gras

mooie witte waterlelies

een rode die hoog boven de vijver uitprijkte

10 Reacties

  1. vooral die kromme zeilboot staat ongelooflijk te vloeken tegen dat historische landhuis. voor mij ligt de kunst in het water, bijvoorbeeld de prachtige lelies

    Like

    augustus 2, 2012 om 11:28 pm

    • ik ben het volledig met je eens Henk.Ik snap ook niet wie het in zijn hoofd haalt zo’n storend element daar te plaatsen.
      Ik hoop dat hij er maar tijdelijk ligt.

      Like

      augustus 3, 2012 om 10:50 pm

  2. mee eens , die lelies zijn de Kunst het andere kunst
    mooie fotoserie
    goeden nacht

    Like

    augustus 2, 2012 om 11:55 pm

  3. prachtige fotoserie,
    vooral die zwangere vrouwen…..
    fijne dag verder

    Like

    augustus 3, 2012 om 8:31 am

  4. Iets zegt me dat ik hier eens ben geweest met een paar vrienden uit Ekeren. Toen was die zeilboot in ieder geval nog niet vergaan.
    Het eekhoorntje dat daar zo mooi in het gras zit te knabbelen, is voor mij de verrassing van de dag.
    Maak er een mooi weekend van, Marylou.

    Like

    augustus 3, 2012 om 9:52 am

    • Voor mij ook Jan.Ik heb er een hele reeks foto’s van maar spijtig genoeg stond het gras zo hoog dat veel van dit diertje zo verloren ging

      Like

      augustus 3, 2012 om 10:52 pm

  5. Zo te zien een leuke ervaring Marylou, de natuur blijft toch de grootste kunstenaar en het eekhoorntje is schattig, de figuratieve beelden vind ik het mooist om abstracte kunst geef ik niet zoveel. Je hebt er weer een mooie serie van gemaakt.

    Like

    augustus 3, 2012 om 10:19 am

  6. Een heerlijk zomers gevoel bezorgen deze foto’s mij. Een zalige plek.

    Like

    augustus 3, 2012 om 2:52 pm

  7. Prachtige reportage van een mooie zomerse locatie. Die eekhoorn steelt voor mij de show!

    Like

    augustus 3, 2012 om 7:48 pm

  8. mennoG

    De wandeling in het park heeft je een grote verscheidenheid aan foto’s opgeleverd Marylou. Natuur, bezienswaardigheden, humor, planten, dieren.
    Kortom, het is een mooie reportage geworden🙂

    Like

    augustus 4, 2012 om 8:59 am

Geef een reactie

