mijn fotoblog

cirque du soleil

Ik was vandaag op een voorstelling van Cirque Du Soleil “‘Corteo”

Ik probeerde een filmpje te zetten maar ben er spijtig genoeg niet in gelukt daarom enkele sfeerbeelden want foto’s maken was niet toegelaten

Het was fantastisch zowel qua muziek, kledij als nummers.

Een theatrale processie van poëtische figuren en gracieuze acrobaten.Een oude man wordt een engel.

Ik kan de voorstelling aan iedereen warm aan bevelen ook heel mooi voor kinderen.

een pracht van een clown


7 Reacties

  1. Jammer genoeg is het hier nooit in de buurt, maar het lijkt me geweldig mooi om te zien en mee te maken, het filmpje mag dan niet gelukt zijn de foto’s geven ook een heel goed beeld.

    Like

    juli 14, 2012 om 10:11 pm

  2. het blijft kunst, Cirque du Soleil

    Like

    juli 15, 2012 om 6:16 am

  3. Wat een belevenis!
    Leuk om op deze manier even met je mee te genieten 🙂

    Like

    juli 15, 2012 om 7:00 am

  4. Ik had gisteravond al gezien dat het niet gelukt was met het filmpje, jammer.
    Cirque du Soleil ken ik alleen van tv, die optredens zien er altijd feeëriek uit.
    Fijn dat jij er ‘inhet echt’ van hebt genoten.

    Like

    juli 15, 2012 om 10:18 am

  5. Je foto’s geven in ieder geval een mooie indruk van de sfeer in een theaterzaal. dat was dus dik genieten voor jou 🙂

    Like

    juli 15, 2012 om 7:28 pm

  6. Jammer dat er geen foto’s gemaakt mochten worden, maar dit geeft ook een goede indruk van de sfeer hoor. Het lijkt mij prachtig om een dit een keer mee te maken.

    Like

    juli 15, 2012 om 7:57 pm

  7. Ik kan mij voorstellen dat je onder de indruk was van dit prachtige spectakel. Wens je een hele fijne week toe met veel zonneschijn. Lieve groet Ineke

    Like

    juli 21, 2012 om 8:41 am

Geef een reactie

