mijn fotoblog

Kleurenpracht

De kleurenpracht in de bloemperken was onbeschrijflijk.

Morgen geef ik jullie een idee  van mijn bezoek aan de eerste area “Relax & Heal”

Vertrek aan de kabelbaan


Duizendblad wit in wilde versie..gekweekt in allerlei kleuren

zelfs vuurrode exemplaren zijn te koop

blauw en pink in volmaakte harmonie

zonnehoed is er ook in de fushia kleur

wat een pracht exemplaar

Phloxen (Polemoniaceae) in een fijne paarse kleur.
Plant is er in vele kleuren en is afkomstig uit Amerika

10 Reacties

  1. mogge Marylou
    een pracht fotoblog

    Like

    juli 12, 2012 om 5:50 am

  2. Mooie kleurrijke reportage Marylou!

    Like

    juli 12, 2012 om 8:11 am

  3. altijd vrolijk!

    Like

    juli 12, 2012 om 9:55 am

  4. Prachtig al die mooie bloemen hoor, dat is toch puur genieten?

    Like

    juli 12, 2012 om 10:36 am

  5. Al die kleuren zijn een feest voor het oog, Marylou.
    Jammer dat de Floriade zo ver weg is, hoewel … Waarschijnlijk zou ik er ook niet naar toe gaan als het dichterbij was, want het zou vast wat al teveel energie vragen. Des te fijner dat ik er hier van kan genieten. 🙂

    Like

    juli 12, 2012 om 11:40 am

  6. Dag Marylou
    Prachtige foto’s heb je hier staan.
    Ook bedankt voor jou lieve reactie.
    Groetjes Roosje

    Like

    juli 12, 2012 om 2:42 pm

  7. Danke für den Besuch in unseren Blog.
    Gruß, Wolfgang

    Like

    juli 12, 2012 om 4:09 pm

  8. mennoG

    Alleen van de kleuren word ik al vrolijk🙂🙂
    Een hele mooi bloemenserie, het is zomer op jouw blog!

    Like

    juli 12, 2012 om 5:53 pm

  9. Je foto’s doen me verlangen naar een echte zomer………………… Hier is alles verregend en platgeslagen, snik……… ;-( Mooie foto’s!
    xSjer

    Like

    juli 12, 2012 om 10:49 pm

  10. Wat een heerlijkheid om te zien al die mooie bloemen, mooie foto’s heb je er van gemaakt, ik vind zelf de phloxen zo mooi en natuurlijk de Echinacea, maar rood duizendblad heb ik nog nooit gezien, de Floriade lijkt me geweldig om te bezoeken en nu kan ik toch even meekijken!

    Like

    juli 13, 2012 om 9:52 pm

Geef een reactie

