mijn fotoblog

Love and rock and roll!

Vrijdag huwde mijn eerste kleinkind Nikki.

Nog even een controle en ze gaat de deur uit

Ze houdt enorm van retro dus het zou een verrassing worden.

Al wat ik wist is dat ze rood zou dragen.

Haar vader helpt haar nog even

ze straalde

Alles was dus wat anders maar ze zag er stralend en gelukkig uit.
Daar komt de bruid!

Gelukkig regende het niet.

Wat ziet ze er blij en gelukkig uit

De feestzaal was echt een stukje paradijs dat mij als natuurmens enorm verraste

Hier werden de gasten ontvangen

Hier wordt gegeten,gefeest en gedanst

Foto’s werden ook genomen op een ongewone locatie.

“Het oude fort van Lier deed dienst als decor

samen maar apart in een nis

Haar ogen blinken als pareltjes en stiekem steekt ge gekregen geld in een briefomslag..ze glundert

Eindelijk heb ik mijn 5 kleinkinderen nog eens samen op de foto..Dat is lang geleden

De bruid had zere voeten daarom niet kijken naar haar voeten

Wat kan ik me dus nog meer wensen.

13 Reacties

  1. Van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je kleindochter Marylou. Natuurlijk moest Oma daar foto’s van maken, en dat heb je prima gedaan hoor. Nikki zag er mooi uit, het lijkt mij een vrolijke meid. Begin alvast maar babysokjes te breien……hahahaha!

    Like

    juni 27, 2012 om 9:31 pm

  2. Ook vanuit Buitenpost hartelijk gefeliciteerd, je hebt een leuke serie foto’s gemaakt en je kleindochter zag er heel erg leuk uit, het is echt eens wat anders als al dat wit, ook fijn dat je al je kleinkinderen weer eens samen zag en er een foto van kon maken, wat zal je je gelukkig hebben gevoeld!

    Like

    juni 27, 2012 om 10:19 pm

  3. geweldig fotoblog
    van een geweldig spontaan stel zal ik maar zeggen , lekker eens anders dan anders
    ja en de lokatie prima gekozen
    en jij hebt ook lopen glunderen dat weet ik zeker

    ja ik had een fijne dag in Rotterdam , zal eens een link maken naar een fotoalbum
    maar eerst koffie
    proost en een fijne dag

    Like

    juni 28, 2012 om 4:58 am

  4. Annemiekepiek

    Wat een leuke dag heb jij gehad, wat een mooie groene omgeving! Je kleindochter zag er fantastisch mooi uit. Koester deze dag samen met je familieleden.

    Like

    juni 28, 2012 om 8:52 am

  5. tha, ik ben meer van traditioneel wit, maar toch, leuke serie

    Like

    juni 28, 2012 om 9:19 am

  6. Je hebt een pracht van een kleindochter ! Gefeliciteerd oma !

    Like

    juni 28, 2012 om 1:54 pm

  7. Van harte gefeliciteerd met deze mooie dag, Marylou.
    Wat een heerlijk eigenzinnig stel om de dag zo in en aan te kleden. Ik mag dat wel. 🙂
    Met deze fotoserie heb je een mooie herinnering aan deze dag.

    Like

    juni 28, 2012 om 2:26 pm

  8. Proficiat Marylou! Je kleindochter ziet er schitterend uit! Retro en tof hoor! Ik hou er van als mensen zich niet altijd opstellen binnen de lijntjes. Knap en wat een decor. Nog eens proficiat!

    Like

    juni 28, 2012 om 5:55 pm

  9. Van harte gefeliciteerd met het huwelijk van uw kleindochter Marylou.
    Het koppeltje ziet er stralend uit!
    Heel bezondere foto’s! ’t Is eens wat anders dan we gewoon zijn!
    Je mag zeker fier zijn over uw kleinkinderen.
    Groetjes
    Febe

    Like

    juni 28, 2012 om 6:52 pm

  10. Mooie bruidsreportage Marylou. Die jurk, daar hou ik wel van!

    Like

    juni 29, 2012 om 3:06 pm

  11. Van harte gefeliciteerd en wat een mooie bruid!
    Je hebt er een prachtige reportage van gemaakt!

    Like

    juni 29, 2012 om 6:44 pm

  12. Nog van harte gefeliciteerd.
    Geweldig leuk stel, het is hun dag, dus laat hem zo invullen hoe ze zelf willen.
    Ze stralen. Ik vind de kleding en vervoer erg orgineel.
    Prachtige locatie om te feesten. Leuke foto van je kleinkinderen.
    Heb niet naar de gympen van de bruid gekeken😉

    Like

    juli 2, 2012 om 7:35 pm

  13. Van harte proficiat met het huwelijk van je kleindochter. Wat een mooie verschijning! En heerlijk toch hoe ze alle conventies aan de laars lapt ! Houden zo zou ik zeggen. Prachtige foto’s!

    Like

    juli 3, 2012 om 3:12 pm

Geef een reactie

