mijn fotoblog

18 hoog

Ik ging vandaag dineren in het hoogste restaurant in Vlaanderen.

Op de 18 de verdieping van een flatgebouw bevindt zich het restaurant “Flash Lounge” in Boom.

Het was er gezellig ,het eten was lekker,de bediening vriendelijk  en men had er een uitzonderlijk panoramisch zicht op Antwerpen,Brussel en Mechelen.

Hier wat ik zagvanaf mijn tafel in het restaurant.

Hier is toch nog veel groen te bespeuren


[caption id="attachment_2756" align="aligncenter" width="590"] strak,licht met een adembenemend zicht

Deze baan gaat naar Antwerpen[/caption]


Ingezoomd, recht voor de” De Antwerpse kathedraal”,naar rechts “de boerentoren “en nog verder naar rechts “Het Mas”

 

gefotografeerd vanuit het raam aan mijn voeten

Zicht richting Brussel

Ingezoomd zie je de bollen van het Atomium in Brussel aan de linkerzijde

 

Het was een hele belevenis.Gelukkig was het mooi weer zodat we alles in de verte goed konden herkennen

9 Reacties

  1. Zo heb ik eens in de TV toren bij het Alexanderplatz in Berlijn foto`s gemaakt! Het blijft boeiend he van zo`n hoogte.

    Like

    juni 15, 2012 om 6:23 am

  2. mogge Marylou
    prachtig beeld verslag van je lekkere uitje in de lucht
    ik hoop binnenkort ook zo iets te beleven in Rotterdam
    voor nu wens ik je een fijne dag

    Like

    juni 15, 2012 om 7:12 am

    • Ja Karel het was qua uitzicht enorm klaar die dag en ik kon niet geloven dat men tot in Antwerpen de kathedraal en het Atomium in Brussel kon zien maar het was waar.

      Like

      juni 16, 2012 om 9:42 pm

  3. Mooi uitzicht, jammer voor mij altijd wel dat ik het ook eng vind, heb hoogtevrees en behoorlijk ook

    Like

    juni 15, 2012 om 9:34 am

  4. Prachtige panorama’s, Marylou, je kunt daar vandaan wel erg ver uitkijken over het verstedelijkte gebied. Met mijn hoogtevrees vormt zo’n gebouw zeker een uitdaging om er te gaan fotograferen, maar of ik er ook lekker zou kunnen eten, dat is maar zeer de vraag …

    Like

    juni 15, 2012 om 9:38 am

    • Ik heb ook hoogtevrees gekregen met het ouder worden maar ik zat er gerust en heb lekker kunnen eten

      Like

      juni 16, 2012 om 9:43 pm

  5. Je was dus tot grote hoogte gestegen Marylou, je hebt dit gebouw mooi in beeld gebracht, maar het is mij te hoog, hoewel je een prachtig uitzicht hebt.

    Like

    juni 15, 2012 om 12:27 pm

  6. Knappe beelden maar ik zou mijn toestel niet stil kunnen houden van de hoogtevrees.

    Like

    juni 16, 2012 om 9:26 pm

  7. Ik wist zelfs niet dat er in Boom zo een hoge toren was.
    Met dit klare weer heb je van het uitzicht kunnen genieten en wat een foto’s!

    Like

    juni 17, 2012 om 4:53 pm

Geef een reactie

