mijn fotoblog

Genieten..alleen maar genieten

Ik zag ze daar met glunderende gezichten zitten op een bankje in de zon in Lier.Ik vroeg hen of ik de  foto mocht nemen want met al de drukte rond de feestelijkheden kon ik met mijn  fototoestelniet vanop afstand werken.Ze vroegen me ook waarom ik dat wilde waarop ik antwoordde ‘ik maak vandaag alleen foto’s van positieve dingen.,en jullie geven me zo’n gelukzalig gevoel’

Doe maar..wij zijn inderdaad aan’t genieten.

Ik denk dat iedereen aan hun uitdrukking daar niet meer zal aan twijfelen

Als dit geen positief gevoel geeft…

10 Reacties

  1. je moet in elke dag van het leven een moment zoeken om te genieten

    Like

    mei 6, 2012 om 5:44 am

  2. je ziet dat ze duidelijk genieten Marylou,
    fijne zondag voor jou

    Like

    mei 6, 2012 om 8:17 am

  3. Groot gelijk! Ik kan op een zonnige dag en een temperatuur rond de twintig graden ook altijd enorm genieten op een bankje, maar de kans dat jouw pad het mijne kruist bij één van mijn bankjes is niet zo groot. 🙂

    Like

    mei 6, 2012 om 11:24 am

  4. Toch vertel je niet dat je de foto ook publiceerd🙂 Is overigens ook niet verboden maar ik vraag het er altijd wel bij. Je hebt overigens helemaal gelijk ……. een echte “good feeling” foto

    Like

    mei 6, 2012 om 12:38 pm

    • Daar heb je wel een punt Henk,maar ik weet op dat moment ook niet of ik hem zal publiceren….anders wordt het ook een verplichting als ik dat zeg

      Like

      mei 7, 2012 om 10:39 pm

  5. Het is duidelijk te zien dat mensen het prima naar hun zin hebben, daar krijg je dan zelf ook een goed gevoel bij.

    Like

    mei 6, 2012 om 12:53 pm

  6. Heerlijk genieten in het zonnetje en dat heb je mooi vastgelegd.

    Like

    mei 6, 2012 om 4:16 pm

  7. Goede argumentatie voor het maken van de foto, daar kan toch niemand nee op zeggen😉

    Like

    mei 6, 2012 om 5:28 pm

  8. Ik geniet al van alleen naar hen te kijken!

    Like

    mei 8, 2012 om 4:42 pm

  9. Ik zet er mij graag tussenin … als de zon schijnt.
    Mooie foto.

    Like

    mei 8, 2012 om 8:36 pm

Geef een reactie

