mijn fotoblog

Koninklijke serres

Alle jaren in maart zet het Koninklijk paleis de deuren van de serres open voor het publiek.

Ik ben er verleden jaar een kijkje gaan nemen.Wat een pracht en praal.Dat zal nog al wat kosten die glazen kasten te verwarmen.Men waant zich er soms in het regenwoud en wat een rijkdom en verscheidenheid aan bloemen en planten.

De ijzeren koepels zijn verbluffend mooi.

van in de tuin ziet men alle indrukwekkende serres staan

bijzonder knappe constructies

binnen is de koepel nog indrukwekkender

machtig mooi

8 Reacties

  1. mooi
    maar neem aan dat die familie het voortouw neemt in de bezuinigingen

    Like

    maart 1, 2012 om 11:25 pm

  2. wow… wat een weelde en rijkdom…

    Like

    maart 1, 2012 om 11:31 pm

  3. jammer dat ze niet vaker worden opengesteld voor publiek

    Like

    maart 2, 2012 om 5:30 am

  4. je laatste foto spreekt me heel erg aan

    Like

    maart 2, 2012 om 8:11 am

  5. Er zitten mooie foto’s tussen, vooral de laatste. Een paar zouden nog wat recht gezet kunnen worden

    Like

    maart 2, 2012 om 8:53 am

  6. Dat ziet er indrukwekkend uit, Marylou.
    De laatste foto lijkt me een prachtige binnenkomer. Ik kijk uit naar een eventueel vervolg.

    Like

    maart 2, 2012 om 1:17 pm

  7. Wie het breed heeft laat het breed hangen Marylou, maar om te zien lijkt het me bijzonder mooi, de onderste foto vind ik ook het mooist wat zal het daar heerlijk zijn om rond te lopen en mensen met geld hebben meestal ook genoeg personeel dus die hoeven er alleen maar van te genieten en jij hebt dat vast en zeker ook gedaan.

    Like

    maart 2, 2012 om 2:50 pm

  8. Wat prachtig en wat is het gras er inderdaad groen.
    Ik had al vaak over deze koninklijke serres gehoord, maar nog nooit foto’s gezien. Dank je wel ! Ik zou er graag een keer heen willen, wie weet komt het er een keer van.

    Like

    maart 3, 2012 om 8:28 pm

Geef een reactie

