mijn fotoblog

Damme en zijn vrieze ganzen

Ben gaan wandelen in Damme met vriendin.Damme met zijn vaart,zijn speciale herkenbare toren maar ook zijn vrieze ganzen die in grote aantallen van het groene gras komen snoepen.Damme met zijn molen en mooi natuur.

Prachtige wolkenformatie gans de dag door gezien

hier in de polders,vlak maar mooie natuur

huisje, boerderijtjes verdoken in het landschap

polderlandschap

Oorverdovend lawwaai,wat een gegak..ze zijn daar en zoeken een landingsplaats

Ze hebben het groen gras ontdekt en landen

puur natuur

avond valt over de Damse vaart

De zon gaat onder,we hebben er een lange ,vermoeiende dag op zitten en moeten nog heel wat kilometers naar huis rijden.

11 Reacties

  1. Mooi die weerschijning van de zon achter de wolken in het water.
    Mooie wandeling weer!

    Like

    februari 20, 2012 om 6:00 am

  2. Wat een schitterende foto1s en mooie huisjes op je wandeling. Al de foto`s vind ik stuk voor stuk erg mooi. Ik ga eens gooogelen op Damme…

    Like

    februari 20, 2012 om 7:52 am

  3. Guten Morgen.
    Schöne Fotos. Freundliche Grüße von uns. Wolfgang

    Like

    februari 20, 2012 om 8:18 am

  4. een mooie impressie van mooi landschap

    Like

    februari 20, 2012 om 9:10 am

  5. prachtig verslag van een stukje mooie natuur,
    fijne wandelweek verder

    Like

    februari 20, 2012 om 10:20 am

  6. Dat is weer een prachtige wandeling geweest MaryLou. Mooie foto’s ja en er zijn ontzettend veel ganzen op trek hier zitten de weilanden er ook vol mee. Ik wens je een fijne dag. Groetjes Ineke

    Like

    februari 20, 2012 om 1:09 pm

  7. Coccinella

    Daar moet ik ook eens naartoe! Mooie omgeving! Bedankt voor de tip! 🙂

    Like

    februari 20, 2012 om 2:44 pm

  8. ‘Vrieze ganzen’ dat is weer een heel nieuw begrip voor me …
    Je hebt je wandeling weer fraai in beeld weten te brengen. Vooral de eerste en de voorlaatste foto vind ik schilderachtig mooi.

    Like

    februari 20, 2012 om 2:51 pm

  9. Dank je dat ik mocht meelopen en genieten. Het lijken wel schilderijen vooral de eerste!

    Like

    februari 20, 2012 om 4:24 pm

  10. dank je Marylou
    voor dit mooie beeld verslag van een mooie wandeling
    fijne avond

    Like

    februari 20, 2012 om 5:08 pm

  11. Weer een mooie reportage van je wandeling Marylou, de mooiste foto vind ik deze keer die van de Damse vaart, wat een sfeervolle foto is dat. Groetjes, Ann.

    Like

    februari 20, 2012 om 11:50 pm

Geef een reactie

