mijn fotoblog

Schande !

Gisteren op mijn wandeling door het verzopen land ,ontdekte ik iets wat me bijzonder kwaad maakte.

Men had al het leeg afgeschoten vuurwerk gewoon achtergelaten.

Gedumpd in de natuur..met deze regen komt het met al zijn kruidresten gewoon in waterlopen ,rivieren en grond terecht..

Onbegrijpelijk  en schandalig vind ik.

men zou serieus statiegeld moeten vragen om dit te voorkomen..papier tekenen met adres en verplichten zulke hieveelheden ,leeg terug binnen te brengen

7 Reacties

  1. Je bent terecht boos!
    Feestende mensen hebben meestal weinig interesse om alles op te ruimen nadien.
    Om nog maar te zwijgen van de dieren die de feestnacht in angst mochten beleven door al dat vuurwerk.

    Like

    januari 6, 2012 om 11:24 pm

  2. volledig met je eens Marylou
    het viel bij mij in de buurt erg mee dit jaar
    en toch loop ik nu nog steeds langs die troep van wie ik weet die het achter liet , ik zeg ff niets , anders ben ik dood ofzo iets
    helaas dat is de realtiteit van menige mentaliteit
    trstn

    Like

    januari 7, 2012 om 1:24 am

  3. Ik snap je frustratie en deel die ook. Gelukkig is hier nagenoeg alles weg en netjes opgeruimd… wel zo milieuvriendelijk ook

    Like

    januari 7, 2012 om 6:21 am

  4. Volledig mee eens het lijkt niemand meer te interesseren wat er met onze natuur gebeurt.
    Toch wens ik je een fijn weekend. Groetjes Ineke

    Like

    januari 7, 2012 om 10:14 am

  5. Helemaal met je eens Marylou, laat iedereen zijn/haar eigen troep opruimen maar dat zal wel een wensdroom blijven, ik erger me soms blauw als ik heel veel troep in de natuur zie en dat is dan nog niet eens vuurwerk.

    Like

    januari 7, 2012 om 11:39 am

  6. Hier zijn de straten op verschillende plaatsen nog rood en wit gekleurd van de vuurwerkresten. Ik kan me ook erg boos maken over dergelijke zaken, zeker als dat ook nog eens in het buitengebied het geval is.

    Like

    januari 7, 2012 om 3:12 pm

  7. Dat is echt schunnig Marylou, jou idee van statiegeld is helemaal zo gek nog niet.

    Like

    januari 8, 2012 om 3:19 pm

Geef een reactie

