mijn fotoblog

Denk positief

Wat men ook leest ,het zijn altijd negatieve berichten..de mensen worden er moedeloos van.

Denk positief.

Ook in 2012 zullen de vogels nog zingen .Je moet er alleen oren naar hebben.

Deze merel zwaait de plak in mijn tuin.Er mag niemand op de tafel komen zolang hij er is.

Hij zwaait hier de plak.Het heeft soms meer weg van een schrikbewind..maar als mijnheertje genoeg gegeten heeft mogen de andere vogels komen eten.Er zijn dus overal leiders en volgers.

Hij gaat zo heftig te keer dat de zaden in het rond vliegen.

Maar hij zingt zo’n mooi lied en zal dat in 2012 ook doen

12 Reacties

  1. Als je positief wil denken kan je om te beginnen die kijkkast de deur uit schoppen Marilou🙂
    Alleen slecht nieuws is nieuws.

    Like

    januari 1, 2012 om 10:22 pm

  2. Hij is heer en meester Marylou en
    voelt zich thuis, er is eten voor hem.
    Mooie foto trouwens,
    alle goeds voor 2012,
    liefs Greetje

    Like

    januari 1, 2012 om 10:23 pm

  3. Ik wens dat het nieuwe jaar veel goed nieuws mag brengen.
    Je hebt gelijk dat je zegt dat er bijna uitsluitend slecht nieuws op ons af komt. Een positieve noot mag er zeker eens tussenin komen.
    Die merel zit bij jou blijkbaar op een goudmijn .

    Like

    januari 1, 2012 om 10:27 pm

  4. De allerbeste wensen *PROOST op 2012🙂 En dat je mereltje de mooiste liedjes voor je zal fluiten dit jaar🙂

    Like

    januari 2, 2012 om 2:25 am

  5. positiviteit geeft een mens zoveel meer energie… ik probeer ernaar te leven…

    Like

    januari 2, 2012 om 7:25 am

  6. mogge Marylou
    ja ik ga met opgeheven hoofd en positieve blik het jaar in hoor
    denkend in 1ste plaats aan mijn gezondheid al het andere komt op d 2de plek
    nieuws kijken of lezen = wat zij die het brengen zeggen dat het nieuws is en inderdaad er is veel elende die ze brengen , nu ik heb genoeg aan mezelf dus pik er de leuke en geinige nieuws berichtten uit
    ik wens je een fijne dag en dat je maar mag genieten van de vogels in je tuin

    Like

    januari 2, 2012 om 7:39 am

  7. haha kwam je nog weer tegen
    ja ik ben straks voor wat uren in mijn tuin te wandelen , en zal genieten hoor
    mzl

    Like

    januari 2, 2012 om 7:43 am

  8. Een heel gezond, vreugdevol 2012 gewenst Marylou en positief denken moeten we wel blijven doen, je hebt gelijk dat de vogels ook in 2012 zullen zingen. Vaak gaan mijn blogjes wel over minder positieve dingen maar dat zijn maar tijdbeelden en daar mag best over gepraat worden we moeten er nu eenmaal mee leven en er gebeuren in een jaar heel wat nare dingen. Alvast een positief geluid, de zon schijnt hier even en sneeuw heb ik nog niet hoeven ruimen, vanmiddag komt mijn kleindochter voor een paar dagen logeren dus dan kom je helemaal niet aan negatief denken toe.😉 Hier zijn helemaal nog geen vogels om eten geweest, het is voor die diertjes zo zacht dat ze nog genoeg eten kunnen vinden maar daarom zullen ook de merels weer prachtige zingen in de bomen.
    Lieve nieuwjaarsgroet, Ann.

    Like

    januari 2, 2012 om 12:00 pm

  9. Wij hebben ook eens zo’n druktemaker in de tuin gehad, dat brengt in elk geval op positieve wijze leven in de brouwerij.

    Like

    januari 2, 2012 om 7:22 pm

  10. Jullie ook de beste wensen voor 2012.
    Moie foto van de merel, zie ze hier op het moment niet zoveel, dus de andere vogeltjes kunnen rustig eten.
    Ze kunnen inderdaad heel wat leven in de tuin brengen.
    Groetjes

    Like

    januari 2, 2012 om 8:17 pm

  11. Die weet wat hij wil!

    Like

    januari 3, 2012 om 2:57 pm

  12. kswonders

    Dag marylou schoon bloemke , die vogel is een leider ja , zal een ram zijn denk ik😉
    hij zit goed bij jou hé liefs en fijne dag nog xxx

    Like

    januari 6, 2012 om 10:14 am

Geef een reactie

