mijn fotoblog

Batman live!

Ik was vandaag met de kleinkinderen op Batman live die kortelings naar de Ahoy komt.
Het sportpaleis maakte op hen heel veel indruk.
Men kon alles zien in 3D..indrukwekkend.De acteur speelde de voorstelling vandaag voor de honderdste keer.
Prachtige kleuren,artiesten en acrobaten op het podium.
Het was een knap stuk spektakel.
Ik laat jullie mee genieten

Achtergrond aangepast aan de stad waar gespeeld wordt..men ziet de Boerentoren enz.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

10 Reacties

  1. lijkt me apart dat in musical vorm te zien

    Like

    december 4, 2011 om 7:36 am

    • Dit was geen musical Chantal maar gespeeld met echte acteur zoals men Batman heeft opgenomen.Er werd met 3D projectie gewerkt

      Like

      december 6, 2011 om 8:37 pm

  2. dat zal zeker een spektakel geweest zijn
    en dus een dag vol vermaak voor de kids en oma
    fijne dag

    Like

    december 4, 2011 om 8:42 am

  3. Je hebt van dit spektakel een mooie slideshow gemaakt Marylou, ik kan mij voorstellen dat het voor de kleinkinderen (en Oma) genieten was.

    Like

    december 4, 2011 om 11:45 am

  4. prachtige slideshow Marylou,
    wat zullen jullie genoten hebben,
    fijne dag verder, liefs Greetje

    Like

    december 4, 2011 om 3:31 pm

  5. Dit zullen ze niet snel vergeten lijkt me met al die prachtkleuren bovendien 🙂

    Like

    december 4, 2011 om 3:48 pm

  6. De foto’s laten goed zien dat het om een gigantisch lichtspektakel gaat. Bijzonder mooi.
    Dat was dus genieten met de kleinkids van deze voorstelling

    Like

    december 4, 2011 om 4:03 pm

  7. Aan de slideshow te zien was het een heel mooie voorstelling met inderdaad gigantisch veel licht en kleuren, erg leuk om te zien!

    Like

    december 5, 2011 om 12:01 am

  8. Dat ziet er inderdaad behoorlijk spectaculair uit, Marylou.
    Fijn dat jullie genoten hebben van dit feest van kleur en licht.

    Like

    december 5, 2011 om 10:41 am

  9. Dat ziet heel mooi uit. Jullie hebben heel erg leuk gehad. Echt genieten met deze show.
    Mooie slide foto’s heb je gemaakt. Ik heb je foto’s genoten om te zien.

    Ik wens jou een hele fijne dinsdag.
    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

    Like

    december 6, 2011 om 11:49 am

Geef een reactie

