mijn fotoblog

Vis,vis ,lange vis

Vis, vis,lange vis,
Die deze nacht gevangen is.
Verser kon hij niet zijn dat zie je aan het blinkende oog dat me zo doordringend aankeek.
Hij tuitte zij lippen alsof hij me kussen wou.
Bij de vistrap in Oostende

vis,vis,verse vis !


De bakken zijn leeg,de vis is aan wal gebracht


Hij keek me doordringend aan


De vistrap in Oostende..supervers..


Het leek wel of hij me kussen wou..
Een kikker waar een prins achter schuil gaat zou ik nog overwegen maar een vis...neen dank ,u


Aan wal moet het onderhoud gebeuren


De netten worden nagekeken,hersteld en ,opgehangen om te drogen

10 Reacties

  1. een hele byzondere reportage, geweldig goed…

    Like

    november 28, 2011 om 8:26 am

  2. Ik eet heel graag vis maar vind het niet zo’n leuk gezicht om ze zo te zien liggen. Dat zegt niks over je foto’s want die zijn gewoon mooi hoor! En de meeuwenfoto vind ik heel leuk.

    Like

    november 28, 2011 om 8:39 am

  3. Prachtig foto om te zie hoe het gaat daar. Hele mooie serie’s foto’s heb je gemaakt.
    Je kan zien aan de man heel veel werk hebt aan om te vissen te vangen.
    Ik heb je foto’s genoten.

    Fijne week gewenst.
    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

    Like

    november 28, 2011 om 8:47 am

  4. een hele mooie serie Marylou
    van wat ik wel mag noemen mijn lievelings eten

    Like

    november 28, 2011 om 9:05 am

  5. leuke impressie

    Like

    november 28, 2011 om 10:05 am

  6. Als ik iets is waar ik niets mee heb, dan is het vis …😦

    Like

    november 28, 2011 om 10:47 am

  7. Een heel mooie reportage Marylou, geweldig die vissen die je aankijken maar als er nu echt een prins van kwam maakte het niets, uit hoe een kikker ruikt en smaakt weet ik ook niet maar de douche is er goed voor😉

    Like

    november 28, 2011 om 5:12 pm

  8. Een leuke reportage om te zien Marylou, houd het toch maar bij de Prins op het witte paard hoor!

    Like

    november 28, 2011 om 7:22 pm

  9. Interessant om te bekijken. ‘k Ben er verleden zomer ook een paar keer voorbijgekomen
    Groetjes
    febe

    Like

    december 1, 2011 om 7:39 pm

  10. Daar ben ik ook al eens een dag bezig geweest met fotograferen. Het is een heel mooie locatie. Jij hebt er een meer dan prachtige serie van gemaakt.

    Like

    december 3, 2011 om 8:58 pm

Geef een reactie

