mijn fotoblog

Fuerza bruta

Een showsensatie uit New York die iedereen moet gezien hebben stond er op de affiches
Brutaal geweld was het zeker.
Oorverdovende geluidseffecten (gelukkig had ik oordopjes bij) lichteffecten en hallucinante beelden die zich afspelen boven je hoofd.
De zoldering bestaande uit zwaar plastiek doorschijnend zeil kwam tot boven onze hoofden daarop liep water en maakten jonge vrouwen sprongen en glijdpartijen..je kon ze aanraken..rare beelden.Ik heb enkele bruikbare foto’s om jullie een idee te geven ( er mocht niet met flash gewerkt worden en alles ging supersnel.
Het was dus geen eenvoudige opgave.
Na zoveel drukke impulsen was ik blij terug thuis te komen in een rustige omgeving.
Maar het was wel een hele belevenis.

lopen op een loopband,snelheid halen en dan weg geblazen worden zoals in een helse storm


stappen,lopen ,altijd maar vlugger en vlugger


menselijke figuren boven onze hoofden,kronkelend in het water

dit meisje ,kletsnat door schuiven in het water boven onze hoofden wandelt gewoon verder


toeschouwers kunnen de boven zich zwemmende of schuivende meisjes aanraken door handen omhoog te steken


zwemmen boven onze hoofden


toeschouwers steken handen omhoog om contact te krijgen


alle artisten droog en nat

15 Reacties

  1. Dat moet wat geweest zijn! Heel speciaal in ieder geval
    Groetjes

    Like

    november 10, 2011 om 12:09 am

  2. ziet er zeker spectaculair uit!

    Like

    november 10, 2011 om 6:55 am

  3. mogge Marylou
    ja ook een vorm van kunst
    jammer dat dan het geluid zo hard moet
    maar het geeft wel mooie beelden
    fijne dag

    Like

    november 10, 2011 om 7:22 am

  4. Toch wel iets speciaal zo te zien! Je hebt er wel mooie beelden van gemaakt!

    Like

    november 10, 2011 om 9:25 am

  5. Mooie foto’s van een spektaculaire show. Heerlijk om je fotografisch op uit te leven

    Like

    november 10, 2011 om 2:59 pm

  6. Nog noooooooit gezien :O Is ook wel een beetje ondeugend geloof ik. Bijzondere beelden heb je🙂

    Like

    november 10, 2011 om 3:27 pm

  7. Wat een heerlijke uitdaging om daar foto’s van te maken, ze zijn erg mooi geworden!

    Like

    november 10, 2011 om 8:12 pm

  8. ja zitten uitdagende bij
    maar ik ben ook blij dat ik je glimlach heb
    welterusten

    Like

    november 10, 2011 om 9:08 pm

  9. Bijzondere en bizarre beelden Marylou, het was natuurlijk wel een heel aparte belevenis maar het zou mij te druk aan m’n hoofd geweest zijn, zo kan ik het ook bekijken op de mooie scherpe foto’s die je er van hebt gemaakt en dan krijg ik er tenminste geen hoofdpijn van!

    Like

    november 10, 2011 om 10:03 pm

  10. jammer Marylou, ik zie geen enkele foto, alleen maar rode kruisjes….

    Like

    november 11, 2011 om 11:14 am

  11. Wow Marylou,
    schitterende foto’s van een hele speciale show,
    dit heb ik nog nooit gezien, super!!!!!
    Ja meid nu kan ik gelukkig wel alle foto’s zien,
    zou het erg jammer hebben gevonden als dat niet zo was.

    Like

    november 11, 2011 om 3:58 pm

  12. “Zwemmen bove onze hoofden” is een perfecte foto, voor mij een felicitatie meer dan waard!

    Like

    november 11, 2011 om 9:41 pm

  13. Ik vind dit heel bijzonder, prachtige foto’s van een heel aparte belevenis.

    Like

    november 12, 2011 om 3:40 pm

  14. Heerlijk om naar te kijken. Je hebt er een prachtige reportage van gemaakt! Moet heel indrukwekkend zijn.

    Like

    november 12, 2011 om 10:47 pm

Geef een reactie

