mijn fotoblog

Varen in een pompoen (pompoenregatta)

Ben er ook dit jaar weer een kijkje gaan nemen.Varen in een uitgeholde pompoen in Kasterlee.
Het weer zat niet mee.Kil en donker..geen zonnetje te zien maar volk…veel volk.
Reusachtige sfeer.
Plezant en heel veel vaarders

De strijd breekt in alle hevigheid los

Techniek,tactiek en concentratie zijn nodig om de aankomst te bereiken

deze dame zet haar beste beentje voor

Die heeft het blijkbaar nog al gedaan

Hier kan men zich volledig in verstoppen


pompoenen op drift of zijn ze hun bemanning verloren?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

11 Reacties

  1. Dat moet wel plezierig zijn, om daar aan mee te doen.
    Groetjes
    febe

    Like

    november 7, 2011 om 11:27 pm

  2. dat was geweldig hé marylou,
    wij waren er ook, ik heb je niet gezien, maar heb nu wel een idee waar jij gestaan hebt:-)
    wat een feest was het weer hé,
    volgend jaar weer ??

    Like

    november 8, 2011 om 6:21 am

    • Hallo klaproosje Het was inderdaad weer heel plezant.Ik schrijf af en toe voor de blog van het Neuwsblad Lier. Ik volgde dus heel speciaal deze deelnemers maar natuurlijk ook al de anderen.V olgend jaar geef ik je een seintje waar ik ga staan en wat ik draag misschien kunnen we dan even kennismaken Vriendelijke groeten marylou—–

      Original Message —–

      Like

      november 8, 2011 om 9:18 am

  3. wat een leuk event Marylou!

    Like

    november 8, 2011 om 10:12 am

  4. Zalig moet dat geweest zijn! Schitterende reportage!

    Like

    november 8, 2011 om 3:51 pm

  5. Wat ontzettend leuk Marylou, zulke grote pompoenen heb ik nog nooit gezien dus laat staan dat ik er mensen in heb zien varen. Je hebt het echt leuk op de foto gezet en iedereen had plezier dus wat wil je nog meer, misschien een beetje zon?

    Like

    november 8, 2011 om 7:23 pm

  6. Dit is toch echt heeeeeelemaalllll TE gek :))

    Like

    november 8, 2011 om 10:47 pm

  7. dit is echt te gek, heb zo’n grote pompoenen nog nooit gezien
    Marylou, prachtige opnames.
    Bedankt voor je mooie reactie,
    veel liefs

    Like

    november 9, 2011 om 10:08 pm

  8. Ik zag dit spektakel zojuist bij klaproos ook al even.
    Wat een ongelooflijk grote pompoene, en wat kun je daar een lol mee hebben. 🙂

    Like

    november 12, 2011 om 3:27 pm

  9. En elk jaar vergeet ik deze activiteit te gaan bekijken. Gelukkig heb ik hier een knappe fotograaf die mij wat sfeerbeelden bezorgt.

    Like

    november 12, 2011 om 10:50 pm

  10. kswonders

    Dat is weer knap gedaan oooh ,
    varen in een pompoen , nog nooit van gehoord ,
    prachtig !!!

    Like

    november 16, 2011 om 1:11 pm

Geef een reactie

