mijn fotoblog

Onverwacht gezelschap

Toen ik gisteren in de duinen in Oostende even op een bank ging zitten kreeg ik onverwacht gezelschap dat me met heel grote ogen aanstaarde..
Ze bleef onverschrokken naast me op de rand zitten zonnen.

Ze kwam op de leuning van de bank naast me zitten,genietend van de warme zonnenstralen

Ik had mijn fototoestel in de hand en klik…kijk maar mee.

ze keek me doordringend aan met die zeer grote ogen

Op een houten trap wat verder..zat er weer eentje te genieten van de warme plek

Op elk warm plekje leek wel een libel even halt te houden.
Zoveel op 1 dag had ik er nog nooit gezien.
Ik dacht ook dat ze niet in de duinen zouden te vinden zijn.
Maar ik had het dus goed mis

13 Reacties

  1. prachtige opnamen
    ja soms moet je ff geluk hebben
    ik trof er laats in het bos ok die kwamen zonnen naast me op een dode boom
    fijne dag nog

    Like

    oktober 18, 2011 om 6:36 am

  2. Wow, wat mooie foto’s Marylou.
    Jij bent een prof in fotograferen,
    complimentje.
    Veel liefs en een fijne dag verder,
    Greetje

    Like

    oktober 18, 2011 om 9:53 am

  3. wat een knappe serie foto’s

    Like

    oktober 18, 2011 om 10:04 am

  4. Ik had vorige week een vergelijkbare ervaring tijdens een wandeling. Daar zochten de libellen de relatief warme houten brugleuningen op om lekker van het zonnetje te genieten.

    Like

    oktober 18, 2011 om 10:27 am

  5. Prachtig foto’s heb je gemaakt. Heel mooie kleuren hebben ze.
    Libelle zoekt altijd warmte op. Ze zijn wel schuwe beesten.
    Ze hebben inderdaad grote ogen Zo mooi gezicht op de hout liggen zonnen.

    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

    Like

    oktober 18, 2011 om 11:01 am

  6. Wat een prachtige foto’s, Marylou. Libelles zijn prachtig met die ragfijne vleugels. Je hebt ze heel mooi vastgelegd. Groetjes, Joke

    Like

    oktober 18, 2011 om 11:09 am

  7. Mooi dat deze Libelle rustig bleef zitten, tot jij deze mooie foto’s had gemaakt Marylou.

    Like

    oktober 18, 2011 om 12:55 pm

  8. Wat een prachtige foto’s zeg! Vooral de onderste!

    Like

    oktober 18, 2011 om 3:20 pm

  9. Wat een prachtige foto’s.
    Groetjes, Febe

    Like

    oktober 18, 2011 om 6:45 pm

  10. Prachtige scherpe foto’s van dit waterjuffertje Marylou, ik denk toch echt dat het een van de oude mannetjes van de Muppetshow is, wat een grappig gezicht dat koppie!

    Like

    oktober 19, 2011 om 2:16 pm

  11. Heb je heel mooi op de foto gezet.
    Vind ze mooi om te zien, had er dit jaar weinig bij de vijver, helaas.
    groetjes

    Like

    oktober 19, 2011 om 5:14 pm

  12. Hoe krijg je dat toch voor mekaar ? Om zo’n kleine dieren te fotograferen heb je veel geduld nodig ! Knap werk.

    Like

    oktober 19, 2011 om 10:30 pm

  13. kswonders

    Ongelooflijk knap !
    moet je echt bewonderen ! Echt waar , kon ik buiten ik trok er met een camera op uit !
    Je geeft met je prachtfoto’s iedereen het mooie op beeld ! En niet enkel dit , ook de zin om steeds verder te willen gaan Fantastisch ! Daarom had ik toen ik mijn crea maakte ,
    Yes i make a movie , jou in gedachte , echt waar ! Die crea draag ik dan ook graag op aan jou !

    Like

    november 3, 2011 om 5:26 am

Geef een reactie

