mijn fotoblog

watergevecht

Op het provinciaal domein vindt men alles,waterpartijen,vijversnfonteinen,watervallen,bossen en tuinen,speelparadijzen voor de kinderen,hotelletjes,restaurants,taverne,een treintje,kinderboerderij,wildpark,museum,arboretum en kasteel.

2 rakkers hielden een watergevecht

2 broertjes zijn bijna niet te stoppen bij hun waterpret

Aan 1 van de kleine fonteintjes waren 2 deugnieten bezig aan een watergevecht en dat heb ik vastgelegd.
Ik verwachtte dat er 1 in het water zou vallen maar zo ver is het niet gekomen.Toen het te hevig werd heeft de vader ingegrepen.Zij hadden er pret in maar ik ook.
Bekijk de dia-presentatie maar eens

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

8 Reacties

  1. ja die hadden de grootste lol
    zie wel een ietwat fanatiek trekje om de mond van een
    die wou dus echt winnen
    maar je hebt het mooi weer gegeven
    trstn

    Like

    oktober 2, 2011 om 12:27 am

  2. dus je kon in mijn album komen
    ben ik blij om
    zitten wel mooie tussen hé
    trstn

    Like

    oktober 2, 2011 om 12:30 am

  3. Kids en water, altijd geweldig!

    Like

    oktober 2, 2011 om 6:38 am

  4. Leuke serie!
    Dat is natuurlijk dolle pret met het heerlijk nazomerse weer van de laatste dagen. Het lijkt mij ook wel wat …😉

    Like

    oktober 2, 2011 om 10:19 am

  5. Gewoon heerlijk om de kinderpret zo vast te leggen. Toppie

    Like

    oktober 2, 2011 om 10:56 am

  6. Heerlijk om die kinderen te zien op je foto’s Marylou, echte boefies en echt plezier! Het lijkt me daar ook mooi om rond te lopen en je hebt weer een mooie diashow gemaakt, altijd leuk om te zien.

    Like

    oktober 3, 2011 om 3:00 pm

  7. Leuke serie, water en kinderen is altidj leuk om te zien.
    grappige foto’s die je gemaakt hebt.
    groetjes

    Like

    oktober 3, 2011 om 6:29 pm

  8. kswonders

    prachtig !!! o soms zie je het water haast opspatten !
    knap gedaan lieve groetjes xxx

    Like

    oktober 3, 2011 om 8:48 pm

Geef een reactie

