mijn fotoblog

De Belleman van Mechelen

Hij nam zijn taak zeer ernstig en kondigde de stoet aan

6 Reacties

  1. waar zijn
    welke
    bellen

    Like

    september 13, 2011 om 12:12 am

  2. WOW een prachtige foto van de Belleman Marylou, zijn hoofd is dan ook echt fotogeniek en dat heb je hier heel mooi laten zien!

    Like

    september 13, 2011 om 10:11 am

  3. Dit is zeker een prachtige foto van de Belleman, een echt mooie kop hoor.

    Like

    september 13, 2011 om 2:11 pm

  4. die belleman heeft een profesionele houding prachtig om te zien.
    O.T.
    Waarde natuurfreak.
    Het is zo dat dit kleinkind van ons al naar school gaat.
    Momenteel ben ik langs een omweg bezig mijn verloren gewaande web-log stukje bij beetje op wordpress te zetten.
    Dat wil zeggen, wat er nog van over is.
    Dat is een hele klus vandaar dat ik telkens een paar logjes plaats.
    Maar evengoed…bedankt voor je felicitaties.

    Like

    september 13, 2011 om 3:36 pm

    • Ik ben nog niet zolang op wordpress ..wat lees ik problemen met een vroeger weblogje..dat is niet prettig..kan ik ergens zien hoe de baby van toen er nu ,uit ziet,dat zou heel leuk zijn.
      Ik hoop ook dat je niet teveel zaken verliest want dat zou erg spijtig zijn.

      Like

      september 13, 2011 om 11:55 pm

  5. Schitterend dit portret van zo’n knappe kop!

    Like

    september 16, 2011 om 9:40 am

Geef een reactie

