mijn fotoblog

Le déjeuner sur l’herbe

Liefde is samen op een dekentje zitten in het park

Wie durft beweren dat romantiek niet meer van deze tijd is,heeft het goed mis.Ik ondekte in het stadspark een jong koppeltje die gezellig dicht tegen elkaar op een dekentje zat.Ik vroeg of ik een foto mocht maken en wat ze eigenlijk vierden.Ze waren een jaar samen Hij had alles heel goed voorbereid.Een dekentje op het vochtige gras,een dekentje tegen de kou ,glazen en een fles champagne.Op de derde foto schrijft hij zijn adres voor mij zodat ik hen de foto’s kan doorsturen.Foto 4 was een extraatje voor mij zegde het dol gelukkig paartje.”

hier schrijven ze hun adres zodat ik de foto's kan opsturen

Ik hoefde niets te vragen..Nog een extraatje ..als dank aan de fotografe lachten ze...

10 Reacties

  1. De herfst gaat zo de zomer goed maken.
    Vriendelijke groet

    Like

    augustus 31, 2011 om 5:05 am

  2. juist in deze tijd zijn dit soort momenten dierbaar, door de zeldzaamheid ervan

    Like

    augustus 31, 2011 om 6:52 am

  3. mogge Marylou
    dat zijn mooie beelden , ja gelukkig zie je zoiets nog tussen al die jagende en bellende jonge mensen , en ik denk dat ook zij blij zijn met de fotps
    ja ik heb gister behoorlijk km gelopen en was dan ook moe , maar het was de moeite waard ik had een pracht dag
    ja mooie beelden in de pps , echt momenten van rust
    oja onder jou vraag over de naam in een film ,zag ik een antwoordt gekomen , dus kijk ff onder het vorige blog
    fijne dag

    Like

    augustus 31, 2011 om 7:00 am

  4. Wat een romantiek in het park! Leuk hoor en wat een zorgzame jongen met zijn plaids……zal hij die bij zijn moeder van de bank hebben getrokken??

    Like

    augustus 31, 2011 om 11:42 am

  5. Is dat niet leuk? Romantiek lijkt me van alle tijden en alle leeftijden te zijn.

    Like

    augustus 31, 2011 om 12:43 pm

  6. Ziet er heel lief en gezellig uit.
    Romantiek is van alle tijden.
    Leuke foto’s die je van hun mocht maken, zullen ze zelf ook heel bloij mee zijn.
    Groetejes

    Like

    augustus 31, 2011 om 6:06 pm

  7. Eigenlijk best wel bijzonder om nog romantiek te zien Marylou, de mooie foto’s die jij er van hebt gemaakt zullen ze zeker geweldig vinden en wie weet zie je ze nog eens als ze 5 jaar bij elkaar zijn, of zou de champagne dan cola zijn😉 Echt leuk om te zien, bedankt voor het delen, groetjes, Ann.

    Like

    augustus 31, 2011 om 9:41 pm

  8. Dit is super romantisch Marylou, waar vindt je dat tegenwoordig nog? Dit zijn natuurlijk prachtige foto’s om later aan hun kleinkinderen te laten zien.
    Groetjes van Edward.

    Like

    augustus 31, 2011 om 10:15 pm

  9. Dat zijn foto’s om heel lang te bewaren.
    Het koppeltje is een gedroomd paar om heel naturel te poseren.
    En jij hebt dat tafereeltje heel mooi gefotografeerd.

    Like

    september 3, 2011 om 10:23 pm

  10. @li

    Wat ontzettende leuke log!….gezellig,leuk en lief!

    Groetjes,
    @li.

    Like

    september 8, 2011 om 6:05 pm

Geef een reactie

