mijn fotoblog

In de war!

Het is een kunstwerkje zo'n mini-bloempje maar wel erg in de war daar het nu staat te bloeien..Benieuwd of het nu in de winter nog een keertje bloeien zal? Daar heb ik het voor gekocht,om in de winter enkele bloemen in de tuin te hebben.

De bloempjes met stengel en al zijn maar een 5cm hoog en de knol mag gewoon op de grond liggen

Ik kocht op een tuinbeurs mini- cyclaampjes voor verwildering ze zouden bloeien in de winter

De platte knol die gewoon op de aarde wordt gelegd en bloeit ..niet te geloven.

10 Reacties

  1. Jouw cyclamen zeggen dus ook al dat het geen zomer is!
    Vrolijke groet

    Like

    augustus 22, 2011 om 2:29 pm

  2. Heel mooi, vooral foto 2 waarop het licht de bloemblaadjes transparant lijkt te maken

    Like

    augustus 22, 2011 om 2:32 pm

  3. Die hebben niet veel nodig marylou, prachtige beelden!
    groetjes

    Like

    augustus 22, 2011 om 6:26 pm

  4. Ik vind het niet erg hoor dat ze in de war zijn……ik ben ook wel eens in de war ha,ha

    Like

    augustus 22, 2011 om 8:29 pm

  5. De natuur staat zeker op zijn kop hé. Deze bloempjes heb ik nog nooit gezien; wel in de gecultiveerde versie voor binnenshuis. Mooie foto’s.

    Like

    augustus 22, 2011 om 9:07 pm

  6. daar zullen ze op gekweekt zijn

    Like

    augustus 22, 2011 om 11:55 pm

    • Neen beste Karel dit zijn winterbloeiende mini-cyclaampjes voor verwildering…normaal zouden ze nu niet bloeien..volgens het foldertje dat ik bij aankoop gekregen heb.Afwachten dus of het een winter met of zonder bloempjes wordt

      Like

      augustus 23, 2011 om 10:21 pm

  7. ik dacht eerst aan een orchidee.

    Like

    augustus 23, 2011 om 8:00 am

  8. ha die Marylou
    een troost voor je , hier is het nacht en het stroomt uit de lucht als was het de Niagara
    ben blij met je glimlach
    en ondanks het vocht een fijne dag

    Like

    augustus 23, 2011 om 8:03 am

  9. Ik kende het bestaan van deze mini cyclamen niet eens, dus ik ga er ook maar eens naar kijken. Goeie tip !

    Groetjes, Helma

    Like

    augustus 25, 2011 om 5:05 pm

Geef een reactie

