mijn fotoblog

Hij ziet wat ik niet zie!

Indrukwekkend groot als je naast zo’n vogel staat”Ik ben nieuwsgierig en hou hier alles in het oog

“Deze struisvogel wil het laatste woord hebben,hij loopt helemaal rood aan”Hello world! Deze super grote vogel met zijn lange hals kan overal over kijken en durft met zijn bek wel bijten”

Eén reactie

  1. Je hebt deze grote vriend (in) mooi op foto gezet Marylou, berg je maar als deze beesten kwaad worden hoor! Ik heb je beide sites bij mijn subscriptions staan.
    Groetjes van Edward.

    Like

    juli 1, 2011 om 8:17 pm

Geef een reactie

